رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

فیلم کوتاه «بی‌پایان» به کارگردانی علیرضا عالی‌مهر به جشنواره HECare Film Festival راه یافت. فیلم کوتاه «بی‌پایان» به کارگردانی علیرضا عالی‌مهر در نخستین حضور بین‌المللی خود به جشنواره HECare Film Festival (Human- Environment Care Film Festival HECFF) راه یافت. جشنواره HECare Film Festival (Human- Environment Care Film Festival HECFF)  اولین رویداد فرهنگی کاناداست که منحصرا به […]

فیلم کوتاه «بی‌پایان» به کارگردانی علیرضا عالی‌مهر به جشنواره HECare Film Festival راه یافت.

فیلم کوتاه «بی‌پایان» به کارگردانی علیرضا عالی‌مهر در نخستین حضور بین‌المللی خود به جشنواره HECare Film Festival (Human- Environment Care Film Festival HECFF) راه یافت.

جشنواره HECare Film Festival (Human- Environment Care Film Festival HECFF)  اولین رویداد فرهنگی کاناداست که منحصرا به مراقبت از محیط زیست انسان و مسائل حقوق بشر و حفاظت از محیط زیست می‌پردازد.

«بی‌پایان» روایت یک روز از زندگی پدر و پسری کارتن‌خواب است که مشغول جمع‌آوری ضایعات در سطح شهر هستند تا در پایان روز با فروش این ضایعات هزینه گذران زندگی کارتن‌خوابی و مصرف مواد مخدر پدر را فراهم کنند، اما در این مسیر آن‌ها با مصائب و مشکلات متعدد و همچنین نگاه‌های سنگین افراد جامعه مواجه می‌شوند. در پایان در یکی از پاتوق‌های کارتن خوابی پدر که اسیر توهم مواد مخدر شده پسر بچه را تنها در بیابان رها می‌کند.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار