رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

شبکه نمایش، این هفته به مرور آثار مریلا زارعی،بازیگر سینمای ایران خواهد پرداخت و فیلم‌های «خروس جنگی»، «تکیه بر باد»، «ماهی سیاه کوچک»، «چ»، «بادیگارد» و «دختر» را از این بازیگر پخش خواهد کرد. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، باکس‌های (بسته‌های) ویژه تابستان در ساعت ۱۵ و باکس خانوادگی ساعت ۱۹ از دیگر […]

شبکه نمایش، این هفته به مرور آثار مریلا زارعی،بازیگر سینمای ایران خواهد پرداخت و فیلم‌های «خروس جنگی»، «تکیه بر باد»، «ماهی سیاه کوچک»، «چ»، «بادیگارد» و «دختر» را از این بازیگر پخش خواهد کرد.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، باکس‌های (بسته‌های) ویژه تابستان در ساعت ۱۵ و باکس خانوادگی ساعت ۱۹ از دیگر برنامه های شبکه نمایش است.

ساعت ۱۳:
فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۲۷ شهریور تا ۲ مهر پخش خواهد شد: اولین باران پاییزی، پسر ارشد من، چرخ ، وقت اضافه، خط مقدم، من + دشمن و مشت آخر نام فیلم های این بخش است.

ساعت ۱۵:
باکس ثابت فیلم های جذاب ویژه تابستان شبکه نمایش که هر روز ساعت ۱۵ از این شبکه پخش می شود، آخرین هفته خود را با فیلم های: اژدهایان کملات، دادخواهی، شجاع ترین، گاهی خوشی گاهی غم، دزدان دریایی، ستاره های خوب و به تو اعتماد دارم خواهد داشت.

ساعت ۱۹:
فیلم‌های منتخب خانوادگی، که در تابستان بخش ثابت ساعت ۱۹ شبکه نمایش بودند، در آخرین هفته از این فصل به ترتیب شامل این فیلم ها خواهد بود: خانم پاتر، مکاتبه، آنتوان فیشر، طرفدار، گلستان، ماجرای ردوود و ماجراهای ناگوار.

ساعت ۲۱:
مریلا زارعی
 از بازیگران موفق زن سینما و تلویزیون ایران است که با بسیاری از کارگردانان شناخته شده کار کرده است. زارعی جوایز زیادی از جمله پنج جایزه سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر را دریافت کرده است.
فیلم های مریلا زارعی که این هفته از شبکه نمایش پخش خواهد شد بدین ترتیب خواهد بود: خروس جنگی، گیتا، تکیه بر باد ، ماهی سیاه کوچک، چ، بادیگارد و دختر.

ساعت ۲۳:
فیلم های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که بخش فیلم های جذاب است، به ترتیب روز پخش از شنبه تا جمعه، شامل این فیلم هاست: شکارچی آسمان، علامت سیاه، حالا می بینی، به قدر کافی، حالا تنهاییم، پنجاه درصد زندگی و بروکلین بی مادر.

ساعت ۱ بامداد:
منتخب فیلم های کلاسیک این هفته شبکه نمایش نیز به ترتیب روز پخش: ارتباط فرانسوی، دکتر استرنج لاو خواب گناهکارن، یک محکوم به مرگ گریخت، مشت اژدها، بازگشت پرخطر و بازگشت هفت دلاور هستند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار