رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • الثلاثاء ۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 19 March

مستند کوتاه «گاوچاه» به نویسندگی و کارگردانی کامران رسول‌زاده به چهل و یکمین دوره جشنواره پاییز در وورونت رومانی راه یافت. فیلم مستند «گاوچاه» به نویسندگی و کارگردانی کامران رسول‌زاده در سومین حضور بین‌المللی خود به ۴۱th Autumn in Voronet Film Festival راه یافت. این جشنواره یکی از معتبرترین جشنواره‌های مستند جنوب شرق اروپا و […]

مستند کوتاه «گاوچاه» به نویسندگی و کارگردانی کامران رسول‌زاده به چهل و یکمین دوره جشنواره پاییز در وورونت رومانی راه یافت.

فیلم مستند «گاوچاه» به نویسندگی و کارگردانی کامران رسول‌زاده در سومین حضور بین‌المللی خود به ۴۱th Autumn in Voronet Film Festival راه یافت.

این جشنواره یکی از معتبرترین جشنواره‌های مستند جنوب شرق اروپا و کشور رومانی است و در تاریخ ششم تا دهم اکتبر سال جاری در گوراهومورولویی رومانی برگزار می‌شود.

مستند کوتاه «گاوچاه» به یکی از سنت‌های دیرینِ کشاورزانِ ایران می‌پردازد که در آن گاو، به شیوه‌ای شگفت انگیز به فهم زبانِ صاحب روستایی‌اش می‌رسد. سنتی که در هیچ جای جهان دیده نشده، جز در ایران.

دیگر عوامل این مستند عبارتند از: تهیه کننده: مجید ضابطی، مدیر فیلمبرداری: مهدی مرودشتی، دستیار فیلمبردار: شاهین تاران، تدوین: مهدی مرودشتی، مدیر تولید: امین علمایی، دستیار تهیه‌کننده و دستیار پژوهش: ماه‌گل مطیعیان، طراح پوستر: امین علمایی، مترجم: آرزو کرمانی، پخش بین‌الملل: سولماز اعتماد.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار