رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 19 May
  • یکشنبه 11 مهر 1400 - 08:05
  • کد خبر : 78080
  • تئاتر
  • چاپ خبر : دومین شب سوگواره نمایش کافه ای دردانه برگزار شد + عکس

به گزارش سینماخانه، دومین شب سوگواره نمایش کافه ای دردانه در دهم مهرماه ساعت ١٩:٣٠ با پخش زنده در سایت تیوال و پیج استودیو نقارخانه و پلتفرم های پربازدید انجام شد که از روز دوشنبه رادیو نمایش نیز به صورت زنده برنامه سوگواره نمایش کافه ای را پوشش می دهد. امیرحسین شاهی به عنوان مجری […]

به گزارش سینماخانه، دومین شب سوگواره نمایش کافه ای دردانه در دهم مهرماه ساعت ١٩:٣٠ با پخش زنده در سایت تیوال و پیج استودیو نقارخانه و پلتفرم های پربازدید انجام شد که از روز دوشنبه رادیو نمایش نیز به صورت زنده برنامه سوگواره نمایش کافه ای را پوشش می دهد.

امیرحسین شاهی به عنوان مجری برنامه سوگواره با استاد قاسم اسفندیاری درخصوص  کارهای هنری وی در این سالها انجام داده،مصاحبه ای انجام داد و استاد اسفندیاری با صدای زیبا  و دلنشین خود به شعر خوانی پرداخت.

مقتل خوانی هنرمندان توسط استاد امیر امیری و خانم خلدی در دو برنامه مجزا انجام شد.

دومین شب سوگواره نمایش کافه ای دردانه شاهد نقالی هنرمند نوجوان مرضیه راه چمنی بود که فضای سوگواره را تحت تاثیر نقالی زیبا و تاثیر گذار خود قرار داد.

در ادامه چایخانه عموقاسم میزبان تعداد محدودی که به صورت حضوری در سوگواره به عنوان مهمان حضور داشتن بود

و در آخر در بخش رقابنی امشب نمایشنامه خوانی شرح یک روزنه به نویسندگی و کارگردانی علیرضا احمدی خیری  و با بازی احمدرضانورالهی، محمدرضایی مقدم ،محمدجوادرضوامی و هنرمند نوجوان تامارا یکتا به اجرا رفت و موسیقی نمایش شرح یک روزنه را  نِی رحمان دانیال پور، تنبک سیدعلی رسولی  و سه تار احسان مسعودیان به بطور زنده اجرا شد.

این سوگواره تا ١۴مهرماه در حال انجام است و بینندگان می توانند از طریق پلتفرمهای مجازی سایت تیوال و صفحه پیج استودیو نقارخانه و رادیو نمایش جشنواره و سوگواره فوق را دنبال نمایند.

ازعوامل این سوگواره که از تاربخ ٩ ال ١۴ مهرماه هرشب راس ساعت ١٩:٣٠ در حال انجام می باشد،مدیر مسئول سوگواره:میلاد جباری مولانا، دبیر سوگواره:طاهره محرابی ،مدیر اجرایی:کامبیز نیک آمیز، مشاور رسانه و تبلیغات:پیام احمدی کاشانی ،مسئول امور اجرایی:مهران نظری، روابط عمومی و هماهنگی:سحر آژیر ،مدیر فنی:آرش اسفندیاری، مدیر مالی و پشتیبانی:محمد جباری، امور اداری:مرضیه راه چمنی ،مدیر تدارکات:رامین نعمتی می باشند.

سینماخانه / خبرنگار و عکاس: پیام احمدی کاشانی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار