رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

انیمیشن «عقل سرخ» به کارگردانی حسین مرادی‌‍زاده براساس رساله‌ای از شیخ شهاب‌الدین سهروردی در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید شده است. به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، حسین مرادی‌‍زاده درباره جدیدترین اثر خود توضیح داد: حدود ۲۰ سال این موضوع در ذهنم بود […]

انیمیشن «عقل سرخ» به کارگردانی حسین مرادی‌‍زاده براساس رساله‌ای از شیخ شهاب‌الدین سهروردی در مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تولید شده است.

به گزارش سینماخانه و به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، حسین مرادی‌‍زاده درباره جدیدترین اثر خود توضیح داد: حدود ۲۰ سال این موضوع در ذهنم بود تا انیمیشنی در باره رساله پیچیده و عرفانی «عقل سرخ» نوشته شیخ شهاب‌الدین سهروردی بسازم تا ادای دینی کرده باشم و افرادی که این رساله را نخوانده‌اند تشویق به مطالعه آن شوند.
وی افزود: تکنیک این اثر دو بعدی است و ساخت آن دو سال زمان برد. این انیمیشن در مدت زمان ۷ دقیقه مرداد ماه سال قبل آماده نمایش شد.
عوامل تولید «عقل سرخ» عبارتند از کارگردان و تهیه‌کننده: حسین مرادی‌‍زاده، انیماتور: حسین مرادی‌‍زاده- مهسا یزدانی- مهدی شیری- نسیم حسینی، دستیار کارگردان و طراح کانسپت: نیلوفر نادری، صدا و موسیقی: ایلیا مرادی، تهیه شده در: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار