رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

علی صادقی بازیگر تلویزیون و سینما با همراهی علی امیرشاهی آهنگساز به‌زودی با انتشار یک اثر موسیقایی بی‌کلام با نامی متفاوت فصل تازه‌ای از فعالیت‌های خود را آغاز می‌کند. بهنام ناصری مدیر برنامه‌های علی صادقی از انتشار اولین آلبوم این بازیگر در قالب یک اثر بی‌کلام خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که علی صادقی […]

علی صادقی بازیگر تلویزیون و سینما با همراهی علی امیرشاهی آهنگساز به‌زودی با انتشار یک اثر موسیقایی بی‌کلام با نامی متفاوت فصل تازه‌ای از فعالیت‌های خود را آغاز می‌کند.

بهنام ناصری مدیر برنامه‌های علی صادقی از انتشار اولین آلبوم این بازیگر در قالب یک اثر بی‌کلام خبر داد و گفت: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که علی صادقی و علی امیرشاهی از اوایل سال ۱۳۹۴ داشتند، همراه با سایر فعالیت‌هایی که علی صادقی در عرصه بازیگری داشت، تصمیم به تولید پروژه‌ای گرفته شد که در قالب یک اثر بی کلام پیش روی مخاطبان قرار گیرد. این آلبوم دربرگیرنده فصل جدیدی از فعالیت‌های علی صادقی در مقام آهنگساز و تنظیم‌کننده است که در قالب یک پروژه مشترک با علی امیرشاهی در حوزه موسیقی شکل می‌گیرد و این دو هنرمند امیدوارند که آلبوم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد. البته این نکته را هم بگویم اساساً علی صادقی قبل از ورود به عرصه بازیگری، در حوزه موسیقی فعالیت مستمری داشت که ورودش به حوزه بازیگری این بخش از فعالیت‌های وی را در حوزه‌های اجرایی کمرنگ‌تر کرده بود. گرچه در همین ایام نیز او به صورت مستمر موسیقی را دنبال می‌کرد.

وی با اشاره به انتخاب نام متفاوتی که برای اولین آلبوم علی صادقی و علی امیرشاهی توسط این دو هنرمند در نظر گرفته شده، تصریح کرد: همان گونه که مخاطبان در مواجهه با علی صادقی همواره با بازیگری رو به رو هستند که تلاش می‌کند شرایط متفاوتی از نوع بازی را با توجه به سبکی که در آن حضور دارد، فراهم آورد، بنابراین گروه طراحی و ایده پردازی اثر متشکل از علی صادقی و علی امیرشاهی فضای کار را به سمتی بردند که در این قالب عنوان متفاوتی را هم برای آلبوم انتخاب کنند که در نهایت به اسم «قرچ قوروچ» رسیدند. عنوانی در نوع خود تجربه جدیدی است که می‌تواند به نوعی معرف شنیدن یک اثر متفاوت و کمتر تجربه شده برای شنوندگان باشد.

ناصری با بیان اینکه از شش سال گذشته دغدغه تولید آلبوم ادامه داد: آنچه در این اثر موسیقایی بی‌کلام که مجوزهای خود را به واسطه یکی از شرکت‌های فعال به مدیریت مهیار موذن‌زاده اردبیلی از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده، مشهود است، کوشش علی صادقی و علی امیرشاهی برای ارائه یک موسیقی تلفیقی مشتمل بر سازهای الکترونیک و سازهای ایرانی همچون کمانچه و تار است که تولید آن از سال ۹۷ آغاز و تا اواخر سال ۹۸ نیز ادامه داشت. این در حالی است که تصمیماتی درباره رونمایی از آلبوم و عرضه‌های اینترنتی اتخاذ شده که به زودی جزییات و زمان انتشار اثر اعلام خواهد شد.

این تهیه‌کننده در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: آنچه برای تولید این اثر موسیقایی صورت گرفته، تلاش برای ورود به مسیر جدیدی از فعالیت‌های علی صادقی در عرصه موسیقی است و گروه تولید امیدوار است هم بتواند رضایت کارشناسان و هم شنوندگان موسیقی را فراهم کند. کما اینکه حضور در یک اثر بی کلام خود نشان‌دهنده این است که علی صادقی برای خواننده شدن و کسب شهرت در این راه گام برنداشته و آنچه مهم بوده دغدغه‌های موسیقایی‌اش بود که از سال‌ها قبل علاوه بر بازیگری روی آن تمرکز داشت.

وی گفت: ورود به حوزه‌های مختلف آهنگسازی و نوازندگی برای هنرمندانی که در عرصه تصویر به ویژه بازیگری فعالیت می‌کنند، همواره از حساسیت‌های بالایی برخوردار است. اما گروه اجرایی آلبوم امیدواراست با در نظر گرفتن اهداف و ایده‌هایی که برای جامعه هدف مخاطبان در نظر گرفته شده بتوان علی صادقی جدیدی را در عرصه‌ای غیر از بازیگری معرفی کرد. به هر حال او هنرمندی است که در حوزه‌های آهنگسازی و تنظیم و نوازندگی نیز فعالیت داشته و دارد و برای آن یک شبه تصمیم‌گیری نکرده است.

ناصری در پایان ضمن قدردانی از مشاوره‌های حمید خسروبیگی در این پروژه گفت: همان گونه که اشاره شد درباره زمان و نحوه انتشار نسخه فیزیکی و اینترنتی آلبوم برنامه‌ریزی هایی انجام داده‌ایم که به زودی جزییات آن اعلام می‌شود. این در حالی است که پس از انتشار آلبوم تمام تلاشمان را خواهیم کرد که از نظرات کارشناسان و صاحب نظران حوزه موسیقی به ویژه آثار تلفیقی استفاده کنیم.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار