رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

شبکه افق سیما با مستندهای متنوع در هفته جاری مهمان خانه مخاطبین خواهد بود. به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، این شبکه تلویزیونی طبق روال هر هفته مجموعه‌ای از مستندها را روانه آنتن می‌کند. این هفته نیز چند مستند دیدنی از این شبکه پخش خواهد شدکه در ادامه فهرست آنها آمده است. مهرجان این […]

شبکه افق سیما با مستندهای متنوع در هفته جاری مهمان خانه مخاطبین خواهد بود.

به نقل از روابط عمومی شبکه افق سیما، این شبکه تلویزیونی طبق روال هر هفته مجموعه‌ای از مستندها را روانه آنتن می‌کند. این هفته نیز چند مستند دیدنی از این شبکه پخش خواهد شدکه در ادامه فهرست آنها آمده است.

مهرجان

این مجموعه مستند در پنج قسمت به تهیه کنندگی و کارگردانی سید روح الله راوی مقدم تولید شده است و سعی دارد جاذبه‌های گردشگری و آداب و رسوم قوم‌های محلی استان کهگیلویه و بویراحمد را به تصویر بکشد.

علاقه‌مندان به این مجموعه می‌توانند این مجموعه را از شنبه تا چهارشنبه این هفته ساعت ۱۷ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۰۴ از قاب شبکه افق به تماشا بنشینند.

میوه‌ها روی درخت مانده‌اند

این مجموعه مستند در هشت قسمت به تهیه کنندگی احمد شفیعی و کارگردانی علی خسروی تولید شده است و با موضوع اهمیت کشاورزی در ایران و مشکلات پیش روی کشاورزان مهمان خانه مخاطبین خواهد بود.

علاقه مندان به این مجموعه می‌توانند این مجموعه را از شنبه تا چهارشنبه این هفته ساعت ۱۸ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۰۴:۳۰ و ۱۲:۰۰ از قاب شبکه افق به تماشا بنشینند.

بی‌قانون

این مستند تک قسمتی به تهیه کنندگی داوود مرادیان و کارگردانی سینا حاجی لو تولیده شده و با موضوع قاچاق کالا در ایران و راهکارهای مقابله با آن مهمان خانه مخاطبین خواهد بود.
علاقه مندان به این مستند می‌توانند آن را امروز (شنبه) ساعت ۲۰:۳۰ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۰۷:۳۰ و ۱۳:۰۰ از قاب شبکه افق به تماشا بنشینند.

بند یک دو سه

این مجموعه مستند در سه قسمت به تهیه کنندگی احمد رضا زارعی و کارگردانی محمد سعید غلامی تولید شده است و با موضوع رویکرد تاریخی به تاریخچه برجام، در قاب شبکه افق جای گرفته است.

نکته قابل توجه در این مجموعه آن است که در کنار ارائه مستندات با کارشناسان و مرتبطین این مسئله نیز به گفتگو نشسته‌اند.

علاقه‌مندان به این مستند می‌توانند این مجموعه را از دوشنبه تا چهارشنبه این هفته ساعت ۲۰ و تکرار آن را روز بعد ساعت ۰۲ و ۷ و ۱۲:۳۰ از قاب شبکه افق به تماشا بنشینند.

منبع: آنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار