رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

جرد لتو که از او به عنوان یکی از شانس های مهم اسکار امسال یاد می شود درباره نقش آفرینی اش در فیلم «خاندان گوچی» صحبت کرد. به نقل از ددلاین، جرد لتو که در فیلم «خاندان گوچی» نقش پائولو پسر آلدو گوچی با بازی آل پاچینو را بازی کرده درباره بازی در این نقش گفتگوی مفصلی […]

جرد لتو که از او به عنوان یکی از شانس های مهم اسکار امسال یاد می شود درباره نقش آفرینی اش در فیلم «خاندان گوچی» صحبت کرد.

به نقل از ددلاین، جرد لتو که در فیلم «خاندان گوچی» نقش پائولو پسر آلدو گوچی با بازی آل پاچینو را بازی کرده درباره بازی در این نقش گفتگوی مفصلی انجام داده است.

لتو در بخشی از گفتگو درباره همبازی شدن با آل پاچینو چنین اشاره می کند: آل پاچینو بازیگری است که روش و شیوه انجام خیلی از کارها را تغییر داد، انتخاب ها و تعهد وی در بازیگری مشهور است و فرصت کار با او برای هرکسی فوق العاده است.

بازیگر «مرثیه ای برای یک رویا» افزود: پاچینو خونگرم، مهربان و بامزه و بدون هیچ غرور و خودپسندی است، چیزهای زیادی برای یادگیری از او وجود دارد.

جرد لتو در ادامه درباره کاراکتر پائولو گوچی که بسیاری شخصیتش را یادآور فردو کورلئونه با بازی جان کازال در «پدرخوانده» می دانند، نیز خاطرنشان کرد: من عاشق کاراکتر پائولو شدم، احساس می کنم خداحافظی با این شخصیت خیلی سخت بود. شما با این کاراکتر آشنا می شوید و بعد از آن رها کردنش به نوعی تلخ است.

بازیگر برنده اسکار در پایان درباره اسکات کارگردان فیلم «خاندان گوچی» نیز چنین گفت: ریدلی کارگردان کارگردان هاست، استاد هنرمند، ژنرالی که ما را در این نبرد خلاقه رهبری کرد. او هر نوع فیلمی را بتوان تصور کرد، ساخته است و هنوز هم دارد فیلم های قدرتمندی برای سینما می سازد و آن را غنی تر می کند. من ۱۸ سال بود که از اسکات تقاضای یک نقش می کردم و خوشحالم که سرانجام از تقاضای من خسته شد و به من جواب مثبت داد.

فیلم «خاندان گوچی» روز ۲۴ نوامبر در آمریکا روی پرده های سینما می رود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار