رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 10 خبر


  • جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 24 May

به گفته معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ۱۶ فیلم چهلمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه در سالن سینما فرهنگ ایلام و در دو سانس اکران خواهد شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، بنا به […]

به گفته معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ۱۶ فیلم چهلمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن ماه در سالن سینما فرهنگ ایلام و در دو سانس اکران خواهد شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مرکز اطلاع رسانی روابط عمومی جشنواره فیلم فجر، بنا به اعلام عبدالحسین رحمتی، اکران آثار حاضر در چهلمین جشنواره فیلم فجر در استان ایلام با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد.
او افزود: خوشحالیم که ششمین دوره اکران آثار جشنواره فیلم فجر در ایلام برگزار خواهد شد.
معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: با توجه به گسترش واکسیناسیون در سطح استان، انتظار می‌رود امسال شاهد حضور چشمگیر علاقه‌مندان به فیلم‌های جشنواره باشیم.
به گفته او، جشنواره فیلم فجر صرفا یک جشنواره سینمایی نیست بلکه رویدادی فرهنگی است و باید با نگاهی عدالت‌محور اثرات و دستاوردهای آن، شامل کل جامعه شود.
بی رویا، هناس، علفزار، شهرک، دِرِب، لایه‌های دروغ، بی مادر، برف آخر، نمور، خائن کشی، ماهان، ملاقات خصوصی، موقعیت مهدی، مرد بازنده، ضد و بدون قرار قبلی اسامی ۱۶ فیلمی است که در ایلام اکران می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار