رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 6 خبر


  • جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 19 April

«بانو قدس ایران» به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی سه شنبه ۱۹ بهمن ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش می‌شود. به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، «بانو قدس ایران» به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی روایتی دست اول از زندگی بانو خدیجه ثقفی همسر امام خمینی (ره) سه شنبه ۱۹ بهمن ساعت ۲۱ برای نخستین بار از قاب شبکه مستند پخش می شود. «بانو […]

«بانو قدس ایران» به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی سه شنبه ۱۹ بهمن ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش می‌شود.

به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، «بانو قدس ایران» به کارگردانی مصطفی رزاق کریمی روایتی دست اول از زندگی بانو خدیجه ثقفی همسر امام خمینی (ره) سه شنبه ۱۹ بهمن ساعت ۲۱ برای نخستین بار از قاب شبکه مستند پخش می شود.

«بانو قدس ایران» برنده تندیس بهترین فیلم یازدهمین جشنواره «سینماحقیقت» و منتخب سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر روایت زندگی بانویی است که زیر یک سقف و تا آخرین لحظه گام به گام و نفس به نفس با رهبر بزرگترین خیزش و جریان انقلابی و مذهبی قرن همراه بوده است.

رزاق کریمی در این مستند  توانسته است علاوه بر وفاداری به تاریخ و مهمترین فرازهای آن که با جمهوری اسلامی و شخصیت امام خمینی (ره) گره خورده، قصه ای را از منظری زنانه-مادرانه روایت کند.

«بانو قدس ایران» در موسسه فرهنگی و هنری عروج فیلم و مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تهیه و تولید شده است و برای نخستین بار امشب از قاب تلویزیون پخش می شود. تکرار آن هم روز بعد ساعت ۹ خواهد بود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار