رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

سومین قسمت از فیلم ترسناک و علمی-تخیلی «یک مکان ساکت» به کارگردانی جان کرازینسکی، سال ۲۰۲۵ میلادی اکران می‌شود. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ورایتی، استودیو فیلمسازی پارامونت پیکچرز روز گذشته (سه‌شنبه، ۲۶ بهمن) در مراسم سالانه روز سرمایه گذاری خود از برنامه‌ها برای اکران یک مکان ساکت ۳ (A Quiet Place ۳) و ساخت […]

سومین قسمت از فیلم ترسناک و علمی-تخیلی «یک مکان ساکت» به کارگردانی جان کرازینسکی، سال ۲۰۲۵ میلادی اکران می‌شود.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ورایتی، استودیو فیلمسازی پارامونت پیکچرز روز گذشته (سه‌شنبه، ۲۶ بهمن) در مراسم سالانه روز سرمایه گذاری خود از برنامه‌ها برای اکران یک مکان ساکت ۳ (A Quiet Place ۳) و ساخت دنباله‌ای دیگر برای فیلم سونیک خارپشت (Sonic the Hedgehog) خبر داد.

قسمت سوم از مجموعه فیلم‌های یک مکان ساکت سال ۲۰۲۵ روی پرده سینماها می‌رود. به جز تاریخ اکران، به دیگر جزئیات این فیلم از جمله مشارکت جان کرازینسکی در نقش نویسنده و کارگردان و بازی امیلی بلانت، میلیسنت سیموندز و نوآ جوپ، اشاره‌ای نشد. با این وجود حضور این چهره‌ها در قسمت سوم محتمل است چون این فیلم دنباله‌ای مستقیم برای فیلم یک مکان ساکت: بخش دو است که از فیلم‌های موفق گیشه پساکرونایی در سال ۲۰۲۱ بود.

پس از موفقیت تجاری یک مکان ساکت (۲۰۱۸، کرازینسکی) و نقدهای مثبت منتقدان درباره این فیلم، کرازینسکی دنباله این فیلم را نوشت و کارگردانی کرد. یک مکان ساکت: بخش دوم ماه مه ۲۰۲۱ (اردیبهشت- خرداد ۱۴۰۰) روی پرده سینماها رفت. این فیلم در گیشه جهانی حدود ۳۰۰ میلیون دلار فروش کرد که در دوران شیوع کرونا یک موفقیت بزرگ سینمایی به حساب می‌آمد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار