رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۶ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 25 April

همزمان با آغاز برنامه‌های هفته «جشنواره قرآنی۱۰۰» با محوریت قرآن خوانی ساده و آسان و با هدف گسترش فرهنگ ساده خوانی در جهت افزایش هرچه بیشتر انس با قرآن کریم، برگزیدگان دو هفته نخست این جشنواره از سوی رادیو قرآن اعلام شدند. به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ «جشنواره قرآنی۱۰۰» از شنبه تا […]

همزمان با آغاز برنامه‌های هفته «جشنواره قرآنی۱۰۰» با محوریت قرآن خوانی ساده و آسان و با هدف گسترش فرهنگ ساده خوانی در جهت افزایش هرچه بیشتر انس با قرآن کریم، برگزیدگان دو هفته نخست این جشنواره از سوی رادیو قرآن اعلام شدند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی رادیو قرآن؛ «جشنواره قرآنی۱۰۰» از شنبه تا پنجشنبه هر هفته در قالب برنامه رادیویی از ساعت ۱۵:۳۰ در دو بخش کودک و خردسال (به مدت ۳۰ دقیقه) و بخش بزرگسال (به مدت ۷۰ دقیقه) به روی آنتن می رود.

علاقمندان بدون محدودیت سنی و تفکیک جنسیتی، می‌توانند؛ با خواندن آیاتی از کلام الله مجید در مدت زمان ۱۰۰ ثانیه در این جشنواره شرکت کنند. شرکت کنندگان باید جهت نام‌نویسی، اطلاع از جزئیات و ارسال آثار خود به سایت رادیو قرآن به آدرس www.radioquran.ir مراجعه کرده و در بخش «جشنواره ۱۰۰» پس از تکمیل اطلاعات شخصی (نام، نام خانوادگی، سن، محل سکونت…)، فایل صوتی خود را بارگذاری کنند یا فایل صوتی تلاوت خود را در واتساپ به شماره ۰۹۱۰۸۹۹۴۱۰۰ ارسال کنند.

ملاک شرکت در جشنواره فقط صحیح خوانی قرآن کریم و رعایت اعراب صحیح کلمات است؛ رعایت قواعد تجویدی، تکنیک‌های صوتی و ارکان تلاوت ملاک ارزیابی نیست.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار