رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

ثبت نام اکران‌های مردمی فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» آغاز شد. ثبت نام اکران‌های مردمی فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» ساخته هادی حجازی فر از امروز ۱۵ اسفندماه از طریق سایت اکران مردمی به آدرس ekranmardomi.ir آغاز شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای اکران فیلم «موقعیت مهدی» در شهرهای فاقد سینما ثبت‌نام کنند و با حداقل امکانات آن را در مکان‌هایی مانند […]

ثبت نام اکران‌های مردمی فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» آغاز شد.

ثبت نام اکران‌های مردمی فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» ساخته هادی حجازی فر از امروز ۱۵ اسفندماه از طریق سایت اکران مردمی به آدرس ekranmardomi.ir آغاز شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای اکران فیلم «موقعیت مهدی» در شهرهای فاقد سینما ثبت‌نام کنند و با حداقل امکانات آن را در مکان‌هایی مانند مسجد، مدرسه، دانشگاه، حوزه علمیه، فرهنگسرا به نمایش بگذارند.

شروع اکران‌های مردمی فیلم سینمایی «موقعیت مهدی»، از ۱۸ اسفندماه همزمان با آغاز اکران سینمایی آن آغاز خواهد شد.

فیلم سینمایی «موقعیت مهدی» که در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، برش‌هایی از زندگی شهیدان مهدی و حمید باکری و عملیات‌های بدر و خیبر در جریان جنگ تحمیلی را روایت می‌کند.

فیلم «موقعیت مهدی» در جشنواره چهلم فجر در ۱۴ رشته نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد و ۵ سیمرغ از جمله جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی اول را از آن خود کرد.

کارگردانی و نویسندگی این فیلم را هادی حجازی‌فر انجام داده و حبیب‌الله والی‌نژاد تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشته است. هادی حجازی‌فر، ژیلا شاهی، وحید حجازی‌فر، معصومه ربانی‌نیا، وحید آقاپور و روح‌الله زمانی از جمله بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

برای ثبت درخواست اکران به آدرس ekranmardomi.ir/movie/M-Mahdi مراجعه کنید.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار