رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۶ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 14 May

فصل چهاردهم مسابقه «شهروند و مافیا» با اجرای علیرام نورایی و حضور ۸۰ شرکت کننده خانم از ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه سلامت می‌رود. فصل چهاردهم مسابقه «شهروند و مافیا» با اجرای علیرام نورایی و کارگردانی محمد رجایی و به تهیه کنندگی علیرضا سلطانی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳ با حضور بانوان روی آنتن شبکه سلامت می‌رود. مسابقه «شهروند و مافیا» […]

فصل چهاردهم مسابقه «شهروند و مافیا» با اجرای علیرام نورایی و حضور ۸۰ شرکت کننده خانم از ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه سلامت می‌رود.

فصل چهاردهم مسابقه «شهروند و مافیا» با اجرای علیرام نورایی و کارگردانی محمد رجایی و به تهیه کنندگی علیرضا سلطانی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۲۳ با حضور بانوان روی آنتن شبکه سلامت می‌رود.

مسابقه «شهروند و مافیا» برای اولین بار مهرماه سال ۹۸ روی آنتن شبکه سلامت رفت و فصل جدید آن در ۱۸ قسمت از ۲۴ اسفند ماه تا ۱۳ فروردین به عنوان یکی از ویژه برنامه‌های نوروزی شبکه سلامت پخش می‌شود.

محمد رجایی کارگردان مسابقه «شهروند و مافیا» درباره چهاردهمین فصل این برنامه در گفتگو با خبرنگار صبا توضیح داد: فصل چهاردهم «شهروند و مافیا» ویژه برنامه بانوان است که با حضور ۸۰ نفر شرکت کننده تهیه و تولید شده است.

وی افزود: ۸۰ نفر شرکت کننده خانم این فصل از «شهروند و مافیا» از بین ۸۰۰ نفر داوطلبی که برای حضور در برنامه ثبت نام کرده‌اند انتخاب شده‌اند، که این ۸۰۰ نفر در دو مرحله مقدماتی حضور داشتند و بهترین‌ها به لیگ «شهروند و مافیا» راه پیدا کردند که فینال فینالیت‌ها در ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ از شبکه سلامت پخش خواهد شد.

رجایی درباره ادامه این برنامه و فصل‌های بعدی آن توضیح داد: فصل پانزدهم «شهروند و مافیا» با حضور آقایان از ابتدای ماه رمضان شروع می‌شود.

این کارگردان درباره آمار داوطلبانی که برای شرکت در این برنامه ثبت نام کرده‌اند، گفت: از فصل یازدهم تا به الان بالغ بر هشت هزار نفر داوطلب برای حضور در برنامه ثبت نام کرده‌اند که از این بین شاهد حضور ۸۰۰ نفر داوطلب خانم و هفت و دویست نفر شرکت کننده آقا بودیم که آزمون‌های انتخابی آن‌ها در دوازده مرحله در شهرهای تهران، مشهد، کرمانشاه و اصفهان انجام شد.

وی ادامه داد: مجموع شرکت کننده‌ها از فصل یازدهم تا هفدهم ۹۰۰ نفر آقا و خانم بودند که در مسابقه اصلی حاضر شدند و همان طور که گفته بودم، ۸۰ نفر خانم و ۷۲۰ نفر آقا در فصل‌های مختلف باهم به رقابت پرداختند.

رجایی با اشاره به اینکه دلیل حضور نداشتن بانوان در فصل‌های بیشتر از مسابقه «شهروند و مافیا» گفت: داوطلبان خانم در مقایسه با آقایان ۱۰ درصد داوطلبان را شکل داده‌اند و ما مجبور بودیم که تا به حد نصاب رسیدن تعداد شرکت کننده این فصل را تولید نکنیم که در آخر موفق شدیم در قالب یک ویژه برنامه برای نوروز ۱۴۰۱ از حضور بانوان در مسابقه استفاده کنیم.

وی در پایان با بیان اینکه مسابقه «شهروند و مافیا» یک مسابقه سرگرم‌کننده صرف نیست، مطرح کرد: یکی از تلاش ما این بوده است که فرم و محتوا را با هم تلفیق کنیم تا مخاطب از هر دوی این موارد استفاده کند. همچنین فارغ از هیجان‌ها و چالش‌هایی که مخاطب با آن در مسابقه رو به رو است، «شهروند و مافیا» مخاطب را با یکسری نتایج اخلاقی را نیز رو به رو می‌کند.

حضور بانوان در این «شهروند و مافیا» بی‌سابقه نبوده و در فصل‌های گذشته مانند فصل نهم که در نوروز ۱۴۰۰ و فصل سوم که در نوروز ۱۳۹۹ پخش شده از شرکت کننده‌های خانم استفاده شده بود.

مسابقه «شهروند و مافیا» به تهیه کنندگی علیرضا سلطانی، کارگردانی محمد رجایی، سردبیری سویل امینا و اجرای علیرام نورایی از شبکه تلویزیونی سلامت پخش می‌شود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار