رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 21 May

مراحل فنی فیلم کوتاه «کانال مانش» به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، با اتمام مراحل فنی فیلم کوتاه «کانال مانش» به نویسندگی و کارگردانی امین سجادی و تهیه‌کنندگی شاهین مومن این فیلم آماده حضور در فستیوال‌های خارجی شده است. در این فیلم که فیلمبرداری آن اواخر بهمن ماه […]

مراحل فنی فیلم کوتاه «کانال مانش» به پایان رسید.
به گزارش خبرگزاری سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، با اتمام مراحل فنی فیلم کوتاه «کانال مانش» به نویسندگی و کارگردانی امین سجادی و تهیه‌کنندگی شاهین مومن این فیلم آماده حضور در فستیوال‌های خارجی شده است. در این فیلم که فیلمبرداری آن اواخر بهمن ماه در تهران انجام شده، وحید الهویی و مریم مشهور به ایفای نقش پرداخته‌اند.


«کانال مانش» مضمونی اجتماعی دارد و به موضوع مهاجرت که یکی از دغدغه‌های حال حاضر جامعه است، می‌پردازد.
دیگر عوامل این پروژه عبارت هستند از: مجری طرح: کانون تبلیغاتی آوام، مدیر فیلمبرداری: سالار اردستانی، طراح چهره‌پردازی: شاهین مومن، صدابردار: بابک نیازی، طراحی و ترکیب صدا: میلاد استخری، موسیقی متن: آریو ابدالی، مونتاژ: حامد بتولی، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: فاطمه تقوی، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، اصلاح رنگ و نور: حمیدرضا فتوره‌چیان، طراح صحنه: مهران بستانی، طراح لباس: ملینا باقنده، تولید: مهناز آریایی، عکاس: محمدرضا عبدلی.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار