رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 4 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • سه شنبه 24 اسفند 1400 - 12:47
  • کد خبر : 92944
  • تئاتر
  • چاپ خبر : «آن سوی آینه» در تالار وحدت به صحنه می‌رود

علی سرابی نمایش «آن سوی آینه» را از هفدهم فروردین سال ۱۴۰۱ در تالار وحدت به صحنه می‌آورد. نمایش «آن سوی آینه» نوشته فلوریان زلر، به کارگردانی علی سرابی و تهیه‌کنندگی نورالدین ‌حیدری ‌ماهر و محمد ‌قدس از هفدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۰ در تالار وحدت به صحنه خواهد آمد. بازیگران این نمایش […]

علی سرابی نمایش «آن سوی آینه» را از هفدهم فروردین سال ۱۴۰۱ در تالار وحدت به صحنه می‌آورد.

نمایش «آن سوی آینه» نوشته فلوریان زلر، به کارگردانی علی سرابی و تهیه‌کنندگی نورالدین ‌حیدری ‌ماهر و محمد ‌قدس از هفدهم فروردین ماه سال ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۰ در تالار وحدت به صحنه خواهد آمد.

بازیگران این نمایش ریما ‌رامین‌‌فر، الناز ‌حبیبی، مارال ‌بنی‌‌آدم، پژمان ‌جمشیدی و علی ‌سرابی هستند.

سرابی پیش از این، سال ۱۳۹۶ این نمایش را در پردیس تئاتر شهرزاد اجرا کرد که با استقبال تماشاگران رو برو شد و یکی از پر مخاطب‌ترین نمایش‌های آن سال بود و قرار است سال آینده آن را برای دومین بار در تالار وحدت و در اشلی بزرگ‌تر روی صحنه ببرد.

مارال بنی‌آدم و الناز حبیبی هر دو در یک نقش بازی می‌کنند و برخی اجراها با حضور مارال بنی‌آدم و برخی دیگر با حضور النازحبیبی به صحنه می‌رود.

آن سوی آینه نوشته فلوریان زلر، نمایشنامه‌نویس شناخته‌شده فرانسوی است و به عنوان یک کمدی فرانسوی به صحنه می‌رود و داستان آن درباره روابط دو زوج است که با بحران رو به رو شده‌اند.

دیگر عوامل نمایش «آن سوی آینه» عبارتند از: طراح صحنه: آتوسا ‌قلمفرسایی، طراح لباس: ندا ‌نصر، چهره‌پرداز: لعیا ‌خرامان، دستیار کارگردان: پریسا ‌گودرزی، منشی صحنه: شیما ‌مرادی، مدیر صحنه: امید ‌رضایی، دستیار طراح صحنه: هدیه ‌ایدلو و دستیار طراح لباس: سارا ‌بقا.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار