رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۸ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 16 May
در سلام تهران مطرح شد؛

وقتی یک پاکبان معتمد مردم می‌شود

شهروند خدوم برگزیده، در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما درباره دلایل ماندگاری خود در شغل پاکبانی صحبت کرد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، اسکندر آقامحمدی در برنامه《سلام تهران》درباره ورود خود به شغل پاکبانی گفت: بعد از انقلاب در یک کارخانه کار می‌کردم، شغل پدرم هم پاکبانی بود. من […]

شهروند خدوم برگزیده، در برنامه صبحگاهی شبکه پنج سیما درباره دلایل ماندگاری خود در شغل پاکبانی صحبت کرد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، اسکندر آقامحمدی در برنامه《سلام تهران》درباره ورود خود به شغل پاکبانی گفت: بعد از انقلاب در یک کارخانه کار می‌کردم، شغل پدرم هم پاکبانی بود. من آن زمان ازدواج کرده بودم و خانواده داشتم. به همین دلیل پدرم گفت که وارد این کار شوم تا خیالم از بابت معیشت خانواده تا حدودی راحت باشد.

شهروند برگزیده برنامه نوروز در راه است، پاکبانی را شغلی دانست که به واسطه آن با اقشار مردم ارتباط برقرار می‌کند.

آقامحمدی با بیان اینکه مردم تهران خوب و فهیم هستند، ادامه داد: یک روز صبح که خیابان را جارو می‌کردم، آقایی آمد و به من گفت که شما این جارو را به زمین نمی‌زنی بلکه به دل ما می‌زنی؛ شهروندان محبت دارند و از روی اعتماد، زمان سفر کلید خانه را به من می‌دهند تا گل‌هایشان را آب دهم.

وی با اشاره به سابقه ۳۰ ساله خود در این شغل، اظهار کرد: زمان استخدام ما، در شهرداری آموزش دادند که با مردم خوش رفتار باشیم. یک بار من یک نایلون پر از پول پیدا کردم، متوجه شدم که برای یکی از کسبه‌هاست، کیسه را به آنها پس دادم. عشق و علاقه به مردم باعث ماندگاری من در این شغل شد زیرا زندگی با مردم لذت‌بخش است.

گفتنی است برنامه «سلام تهران» برنامه صبحگاهی گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که به تهیه‌کنندگی مازیار مهاجر سلطانی و علی شعبانی از شنبه تا پنجشنبه ساعت ۶:۳۰ تا ۹ صبح با بخش‌های مختلفی چون سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی ورزشی با اجرای مصطفی امامی، فریبا باقری و صدیقه مرادی روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار