رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الخميس ۱ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 9 May

تهیه کننده برنامه «تازه شو» که از نوروز سال ۱۳۹۷ در ایام نوروز همراه مخاطبان رادیو جوان بوده است، عنوان کرد این برنامه امسال با حال و هوایی متفاوت روی آنتن خواهد رفت. زهره عبدالرحیم تهیه کننده «تازه‌شو» در مورد این برنامه نوروزی گفت: ساختار این برنامه هرسال با رسیدن بهار و تازه شدن طبیعت […]

تهیه کننده برنامه «تازه شو» که از نوروز سال ۱۳۹۷ در ایام نوروز همراه مخاطبان رادیو جوان بوده است، عنوان کرد این برنامه امسال با حال و هوایی متفاوت روی آنتن خواهد رفت.

زهره عبدالرحیم تهیه کننده «تازه‌شو» در مورد این برنامه نوروزی گفت: ساختار این برنامه هرسال با رسیدن بهار و تازه شدن طبیعت تغییر می‌کند. در نوروز ۱۴۰۱ نیز این برنامه هر روز روی آنتن می رود و قرار است در کنار محور اصلی برنامه به موضوعات مهمی مثل «هویت» در فضای ملی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی و در قالب آیتم‌های متنوع بپردازیم.

وی ادامه داد: در این برنامه از موضوعات مختلفی از جمله پرداختن به شعار سال صحبت خواهیم کرد و سعی می کنیم هر روز در یک گفتگوی زنده در مورد اهمیت شعار سالی که انتخاب خواهد شد، صحبت کنیم. همچنین موضوعات محیط زیستی و نحوه رفتار ما با محیط اطرافمان از سوژه های هر روز «تازه شو» خواهد بود.

این تهیه کننده اظهار کرد: تمام موضوعات «تازه شو» در هفت آیتم‌ متنوعی که برگرفته از هفت سین نوروز است به مخاطبان ارائه خواهد شد. در آیتم «ساعت سَفَر» سفری مجازی به یکی از نقاط ایران خواهیم داشت، در بخش «سکه بشه کار و بارتان»، توصیه هایی برای رونق کسب و کارها ارائه خواهیم داد، همچنین بخش «سرکاری» و «سرزده» نیز به معرفی و ارتباط با مشاغل مختلف خواهد پرداخت. در بخشی دیگر با یک جوان نخبه در حوزه‌های مختلف گفتگو خواهیم کرد.

وی همچنین به دیگر بخش های برنامه اشاره و عنوان کرد: در «سیب عشق» از ازدواج آسان خواهیم گفت، «سوسن و سنبل» بخش مخصوص معرفی صنایع دستی شهرهای مختلف و بررسی هویت فرهنگی آنهاست. نکته جالب در مورد این بخش معرفی محصولاتی است که گاهی برای ما ناملموس است اما این صنایع دستی در یونسکو به ثبت رسیده است و در آخر آیتم «سرسفره سرآشپز» بخش طنزی است که با مثال های آشپزی توصیه‌ها و انتقادهای طنازانه‌ای برای مخاطبان خواهد داشت.

عبدالرحیم در پایان بیان کرد: سعی خواهیم کرد در این برنامه با پخش موسیقی های پرریتم و محلی، فضای پرنشاطی را برای مخاطبان فراهم کنیم و در کنار آن به اتفاقات روز مثل وضعیت راه‌ها، وضعیت هواشناسی و وضعیت بیماری کرونا در ایام عید با نگاهی متفاوت بپردازیم.

«تازه شو» در ایام نوروز به تهیه کنندگی زهره عبدالرحیم و اجرای مجید عسگری از ساعت ۱۰ صبح همراه شنوندگان رادیو جوان خواهد بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار