رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

پنجمین برنامه «از آسمان» به برگزاری نوروز در جمع خانواده شهید مدافع حرم شهید سیدمهدی حسینی، اختصاص دارد. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، همسر آقا مهدی از همسر شهیدش و از قول و قرار اول زندگی مشترکشان صحبت می‌کند که با هم قرار گذاشته بودند یار و همراه یکدیگر […]

پنجمین برنامه «از آسمان» به برگزاری نوروز در جمع خانواده شهید مدافع حرم شهید سیدمهدی حسینی، اختصاص دارد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، همسر آقا مهدی از همسر شهیدش و از قول و قرار اول زندگی مشترکشان صحبت می‌کند که با هم قرار گذاشته بودند یار و همراه یکدیگر باشند و همین اتفاق هم افتاد؛ این دو عزیز تا پایان زندگی، همسنگر و یاور همدیگر بودند حتی وقتی قرار شد آقای حسینی به مأموریت برود، همسرش با شجاعت پای تصمیم ایشان ایستاد و اینجاست که نقش پررنگ همسران شهدا در حماسە شهادت و درخشش آنها بیشتر دیده می‌شود و تأثیرگذار است.

دختر خانواده که نغمه نام دارد، ضمن تبریک سال نو به بینندگان، از خاطراتی که با پدر داشته و داستانهای قبل و بعد شهادت پدرش می‌گوید.

آقا مهدی، بچه هیأتی مخلص و بی‌ریایی بود که در هیأت محله‌شان هر کاری از دستش برمی‌آمد، انجام می‌داد من جمله آشپزی که در آن تخصص داشت. همچنین یک روضه خانگی هم برای تبرّک و توسل به حضرت سیدالشهداء(ع) داشت.

مزار این شهید بزرگوار در قطعە ۲۶ گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا(س) است. آقا مهدی سال ۵۹ به این دنیا آمد و سال ۹۵ این دار فانی را وداع گفت. در حقیقت برنامه “بهاری با مدافعین” تلنگری است برای همه ما که همیشه حتی در ایام نوروز که خانواده‌ها بیشتر در کنار هم هستند، قدردان مسئولیت‌پذیری این غیورمردان باشیم و از کنار حماسه‌سازی شهدایمان، بی‌تفاوت نگذریم.

«از آسمان» کاری از گروه معارف شبکه دو سیما با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران و به تهیه‌کنندگی و کارگردانی امیر خورشیدی فرد، در ایام نوروز هرروز حوالی ساعت ۱۳:۲۰ روانه آنتن این شبکه خواهد شد و بازپخش آن ساعت ۲ بامداد خواهد بود.

در تولید این برنامه، سعید سلیمانی (تصویرگر و تدوینگر)، مرتضی اعطاسی (دستیار تصویر و نور)، عباس خورشیدی فرد (روابط عمومی)، نادر گهرسودی (گوینده) و حمید بناء (نویسنده) مشارکت دارند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار