رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

سیاوش محمدحسینی: «میکروفن طلایی را در چهارمین جشنواره خوانندگان صحنه ایران کسب کردم» اصلی‌ترین دغدغه زندگی خواننده جوان کشور از موضوعات ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ شب گذشته ویژه برنامه جشن رمضان میزبان یکی از خوانندگان جوان کشور بود؛ سیاوش محمدحسینی، برنده […]

سیاوش محمدحسینی: «میکروفن طلایی را در چهارمین جشنواره خوانندگان صحنه ایران کسب کردم»

اصلی‌ترین دغدغه زندگی خواننده جوان کشور از موضوعات ویژه برنامه جشن رمضان شب گذشته بود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج؛ شب گذشته ویژه برنامه جشن رمضان میزبان یکی از خوانندگان جوان کشور بود؛ سیاوش محمدحسینی، برنده جایزه میکروفن طلایی که به نمایندگی از استان اردبیل به جشن رمضان دعوت شده بود، در ویژه برنامه شب گذشته قطعه «ماه نو» با تنظیم مجید دوست علیزاده را اجرا کرد و از تمایلات خود برای کمک به نیازمندان گفت.

خواننده جوان کشورمان گفت: من در چهارمین جشنواره خوانندگان صحنه ایران که در تهران برگزار می‌شد در سال ۹۸ توانستم مقام اول را کسب کنم و جایزه میکروفن طلایی را به دست آورم.

سیاوش محمدحسینی اظهار داشت: دغدغه اصلی من از ۱۰ الی ۱۱ سالگی این بود که بتوانم کار خیری برای عزیزان روشندل انجام دهم چرا که این عزیزان در طول زندگی با سختی‌هایی مواجهند.

ویژه برنامه جشن رمضان که هر شب ساعت ۲۱:۴۰ به تهیه‌کنندگی کاوه امیری جاوید از شبکه ۵ سیما پخش می شود، شب گذشته با حضور خواننده جوان بر روی آنتن رفت. در این برنامه پس از پخش آیتم‌ها، نماهنگ و اجرای موسیقی؛ قدسیه صالحی و بابک افرا با سیاوش محمدحسینی به گفت‌وگو نشستند. در ادامه بینندگان جشن رمضان می‌توانند تصاویر، ویدئو‌ها و اطلاعات بیشتر این برنامه را در صفحه اینستاگرامی برنامه به آدرس @JashneRamezanTV5 مشاهده کنند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار