رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 20 خبر


  • چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأربعاء ۱۵ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Wednesday 24 April

به مناسبت شهادت امام علی (ع)  انیمیشن «پیامبران» از تولیدات مرکز پویانمایی صبا امروز ساعت ۱۷:۳۰و ۲۰:۳۰ از شبکه نهال به روی آنتن می رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ مجموعۀ «داستان پیامبران»، نوجوانان را با زندگی انبیاء علیهم‌السلام آشناتر می‌کند. این مجموعه شامل قصه‌های قرآنی دربارۀ صالح نبی(ع)، […]

به مناسبت شهادت امام علی (ع)  انیمیشن «پیامبران» از تولیدات مرکز پویانمایی صبا امروز ساعت ۱۷:۳۰و ۲۰:۳۰ از شبکه نهال به روی آنتن می رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ مجموعۀ «داستان پیامبران»، نوجوانان را با زندگی انبیاء علیهم‌السلام آشناتر می‌کند. این مجموعه شامل قصه‌های قرآنی دربارۀ صالح نبی(ع)، ایوب نبی(ع)، یوسف نبی(ع)، حضرت آدم(ع)، ادریس نبی(ع)، فیل‌سواران، حضرت نوح(ع) و سه قسمت دربارۀ زندگی حضرت ابراهیم(ع) می‌باشد.

کل این مجموعه به شیوه موشن کپچر تولید شده است به این معنی که پس از طراحی شخصیت‌ها، بازیگران با پوشیدن لباس‌های مخصوصی، حرکت بازیگران را شبیه‌سازی کرده که این حرکت‌ها به روی هر یک از شخصیت‌های طراحی شده پیاده و سپس ضبط می‌شود.

این مجموعه همجنین به زبان عربی برای پخش در کشورهایی همچون لبنان و عراق تولید شده است.

گفتنی است این مجموعه به تهیه کنندگی صادق کریمیان و کارگردانی وحید هماتاش  و سلمان خورشیدی با تکنیک سه بعدی در ۱۶ قسمت ۳۰ دقیقه ای برای گروه سنی نوجوان تولید شده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار