رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April

در آستانه اکران، پوستر فیلم سینمایی «مغز استخوان» به کارگردانی حمیدرضا قربانی و تهیه کنندگی حسین پور محمدی رونمایی و منتشر شد. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه، اکران فیلم سینمایی «مغز استخوان» از چهارشنبه هفتم اردیبهشت به سرگروهی مجموعه سینمایی هنر شهر آفتاب شیراز و پخش توسط شرکت نمایش گستران […]

در آستانه اکران، پوستر فیلم سینمایی «مغز استخوان» به کارگردانی حمیدرضا قربانی و تهیه کنندگی حسین پور محمدی رونمایی و منتشر شد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی پروژه، اکران فیلم سینمایی «مغز استخوان» از چهارشنبه هفتم اردیبهشت به سرگروهی مجموعه سینمایی هنر شهر آفتاب شیراز و پخش توسط شرکت نمایش گستران آغاز می شود و پوستر این فیلم که توسط عرفان بهکار طراحی شده است رونمایی و منتشر شد.

فیلم «مغز استخوان» یک ملوردام اجتماعی است که در سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت دو جایزه شد و پیش بینی می شود با توجه به موضوع حساس و بازیگران آن با استقبال خوبی همراه شود.

پری ‌ناز ایزدیار ،بابک حمیدیان ،نوید پور فرج ،علیرضا میر سالاری و جواد عزتی،بهروز شعیبی بازیگران فیلم مغز استخوان هستند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار