رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

نادر طالب زاده مجری، مستندساز، تهیه کننده امروز نهم اردیبهشت بر اثر نارسایی قلبی درگذشت. حمید جوادی تهیه کننده برنامه تلویزیونی «عصر» درگذشت نادر طالب زاده را تایید کرد و گفت: ایشان امروز نهم اردیبهشت بر اثر نارسایی قلبی درگذشت. حمید جوادی پیش از این از عود کردن مجدد علائم بیماری نادر طالب‌زاده مجری و برنامه‌ساز باسابقه […]

نادر طالب زاده مجری، مستندساز، تهیه کننده امروز نهم اردیبهشت بر اثر نارسایی قلبی درگذشت.

حمید جوادی تهیه کننده برنامه تلویزیونی «عصر» درگذشت نادر طالب زاده را تایید کرد و گفت: ایشان امروز نهم اردیبهشت بر اثر نارسایی قلبی درگذشت.

حمید جوادی پیش از این از عود کردن مجدد علائم بیماری نادر طالب‌زاده مجری و برنامه‌ساز باسابقه تلویزیون خبر داده بود و گفته بود: تا روز چهارشنبه گذشته حال عمومی ایشان خوب و رو به بهبودی بود، اما از روز چهارشنبه مجدد به دلیل نارسایی قلبی در بیمارستان بستری شدند. با این حال هنوز کمی قادر به صحبت کردن است.

طالب زاده مجری برنامه‌های مختلف تلویزیونی از جمله برنامه «عصر» شبکه افق بود. او همچنین سال‌ها به مستندسازی مشغول بوده است و در حوزه سینما علاوه‌بر کارگردانی جشنواره‌های مختلفی را برگزار کرد. از مهمترین جشنواره‌های جریان سازی که او طی این سال‌ها دبیری اش را بر عهده داشت می‌توان به جشنواره فیلم «عمار» اشاره کرد. همچنین کنفرانس افق نو از دیگر رویدادهایی بود که با دعوت از چهره‌های بین‌المللی در عرصه مبارزه علیه استعمار و استکبار برگزار می‌کرد.

طالب‌زاده کارگردانی فیلم سینمایی و نسخه سریالی “بشارت منجی” را نیز در کارنامه خود دارد.

سینماخانه درگذشت این برنامه ساز و مستندساز پیشکسوت را به خانواده اش و جامعه هنری تسلیت می‌گوید.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار