رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

برنامه «ایران امروز» یکشنبه یازدهم اردیبهشت، همزمان با روز جهانی کار و کارگر به بررسی وضعیت معیشت کارگران می پردازد. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، کارگران جایگاه ویژه ای در جامعه دارند و عامل اصلی حرکت هر جامعه به سوی تعالی، رشد و شکوفایی هستند. هر پیشرفتی که در مسیر […]

برنامه «ایران امروز» یکشنبه یازدهم اردیبهشت، همزمان با روز جهانی کار و کارگر به بررسی وضعیت معیشت کارگران می پردازد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، کارگران جایگاه ویژه ای در جامعه دارند و عامل اصلی حرکت هر جامعه به سوی تعالی، رشد و شکوفایی هستند.
هر پیشرفتی که در مسیر زندگی به دست می‌آید، ثمره رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است. بنابراین در هر جامعه‌ای که از توانایی و هنر کارگران در کنار تفکر و اندیشه بهتر استفاده شود، پیشرفت و توسعه در آن دو چندان خواهد بود.
سیما پاتیمار تهیه کننده برنامه «ایران امروز» یکشنبه ها بیان کرد: با توجه به اهمیت معیشت کارگران، همزمان با روز جهانی کار و کارگر در برنامه، میزبان دکتر محمد چکشیان از وزارت کار معاون اجتماعی فرهنگی وزارت تعاون کار و امور اجتماعی، دکتر فاطمه عزیزخانی کارشناس بازار کار مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی و هادی ابوی دبیر کل کانون عالی انجمن های صنفی کارگران کشور خواهیم شد و پیرامون وضعیت معیشت کارگران بحث و گفت و گو خواهیم کرد.
گفتنی است «ایران امروز» یکشنبه ها به تهیه کنندگی سیما پاتیمار و با ا جرای محمدرضا درویش و هماهنگی اکرم خیرخواه ساعت ۱۱:۴۰ از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار