رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۳ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 11 May

رادیو ایران با ویژه برنامه های «بهار جان»، «قنوت شکر»،«صبح جمعه با شما»، «به افق نور»، «فطرانه»، «جشن سپاس» و«کوی نشاط» به استقبال عید سعید فطر می رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، با فرا رسیدن «عید سعید فطر» برنامه های این شبکه حال و هوای عیدانه می گیرد. «بهار […]

رادیو ایران با ویژه برنامه های «بهار جان»، «قنوت شکر»،«صبح جمعه با شما»، «به افق نور»، «فطرانه»، «جشن سپاس» و«کوی نشاط» به استقبال عید سعید فطر می رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از شبکه رادیویی ایران، با فرا رسیدن «عید سعید فطر» برنامه های این شبکه حال و هوای عیدانه می گیرد.
«بهار جان» یکشنبه یازدهم اردیبهشت با موضوع شکرگزاری با حضور حجت الاسلام آقا بابا و به تهیه کنندگی حسین معصومی و با اجرای آرش احمدی بعد از خبر ساعت ۲۳:۰۰ پخش می شود.
«قنوت شکر» دوشنبه ۱۲ اردیبهشت با موضوع سیمای پرهیزگاران از نگاه امیر المونین علی (ع)، با حضور حجت الاسلام محمد فرخی و به به تهیه کنندگی حسین معصومی و با اجرای سید کمال هاشم زاده بعد از خبر ساعت ۷:۰۰ پخش می شود.
«صبح عید با شما» ،عیدانه گروه برنامه ساز صبح جمعه ای هاست که به تهیه کنندگی ساجد قدوسیان و با اجرای نسیم رفیعی و همراهی محمدرضا لبیب و آرش راسخ دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۹:۰۰ پخش می شود.
«به افق نور» ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت با موضوع مفهوم عید واقعی و حفظ کردن اعمال در ماه مبارک رمضان به تهیه کنندگی وحید بیات و با اجرای حسن همایی ساعت ۱۱:۴۵ پخش می شود.
«فطرانه» با موضوع بررسی سخنان رهبری در عید فطرهای سال های گذشته به تهیه کنندگی مریم هدیه لو و با اجرای زهرا تقی ملا ساعت ۱۵:۳۰ پخش می شود.
«جشن سپاس» نیز هم‌صدا با همه مسلمانان جهان عید بندگی را دوشنبه ۱۲ اردیبهشت جشن می‌گیرد.
وحید بیات تهیه کننده این برنامه افزود: در این برنامه گزیده ای از مهمان های معرفی شده از سوی موسسه خیریه طلوع بی نشان ها حضور خواهند داشت.
«جشن سپاس» به تهیه کنندگی وحید بیات و با جرای فاطمه آل عباس دوشنبه ۱۲ اردیبهشت بعد از خبر ساعت ۱۹:۰۰ پخش می شود.
«کوی نشاط» نیزعیدانه دیگری است که پنجشنبه ها پخش می شود ولی به مناسبت عید سعید فطر سه شنبه ۱۳ اردیبهشت نیز ساعت ۹:۰۰ به تهیه کنندگی ندا حاجی اسماعیلی از رادیو ایران پخش می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار