رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، فیلم «The Settler» به نویسندگی و کارگردانی زهرا میرزایی به جشنواره AmiCorti ایتالیا راه پیدا کرد. در‌این جشنواره از چهره های مطرح سینما برای حضور در مراسم دعوت می‌شود. امسال Paul Haggis کارگردان فیلم «Crash» و «Million Dollar baby» که برنده اسکار شده است به عنوان […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی، فیلم «The Settler» به نویسندگی و کارگردانی زهرا میرزایی به جشنواره AmiCorti ایتالیا راه پیدا کرد.

در‌این جشنواره از چهره های مطرح سینما برای حضور در مراسم دعوت می‌شود. امسال Paul Haggis کارگردان فیلم «Crash» و «Million Dollar baby» که برنده اسکار شده است به عنوان رییس داوران بخش کوتاه جشنواره حضور دارد. این جشنواره از تاریخ ۱۴ ژون تا ۱۹ ژون در کونیوی ایتالیا برگزار خواهد شد.

این فیلم کوتاه در ژانویه ۲۰۲۲ عرضه شد و تا الان در ۱۴ جشنواره‌های دیگر نیز حضور داشته از جمله در کشورهای آمریکا، انگلستان، کانادا، برزیل، روسیه، ترکیه، ایتالیا، ونزوئلا، و هند که در برخی از جشنواره ها نامزد شده و جایزه کارگردانی هم نیز دریافت کرده است.

‏The Settler اولین فیلم زهرا میرزایی در مقام نویسنده و کارگردان محصوب می‌شود. زهرا میرزایی پیش از این در چند پروژه سینمایی در ایران نیز به عنوان بازیگر حضور داشته که هنوز اکران نشده. وی دوره های بازیگری و کارگردانی رو در آمریکا گذرونده.

فیلم The Settler با همکاری ترکیبی از عوامل ایرانی و آمریکایی مقابل دوربین قرارگرفته است؛ داستان مردی لاتین تبار به نام خوان را دنبال می کند که خانواده خود را پشت سر گذاشته و به امید زندگی بهتر به ایالات متحده مهاجرت کرده است. در حالی که او سخت کار می کند و هدفش ساختن آینده اش است، با مبارزات اجتماعی و عاطفی روبرو می شود. این فیلم به زبان انگلیسی و اسپانیایی ساخته شده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار