رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲ ذو القعدة ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 10 May

منتخب آثار «آلن دلون»، ستاره فرانسوی، این هفته از شبکه نمایش پخش می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ شبکه نمایش، در هفته پیش رو قصد دارد مروری بر فیلم های «آلن دلون» از بزرگان سینمای فرانسه و جهان داشته باشد. ساعت ۱۳: فیلم و تله فیلم های ایرانی […]

منتخب آثار «آلن دلون»، ستاره فرانسوی، این هفته از شبکه نمایش پخش می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما؛ شبکه نمایش، در هفته پیش رو قصد دارد مروری بر فیلم های «آلن دلون» از بزرگان سینمای فرانسه و جهان داشته باشد.

ساعت ۱۳:
فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۱۷ تا ۲۳ اردیبهشت ماه پخش خواهد شد: «نازلی»، «خواب یک ستاره»، « عاشقانه ای برای سرباز وظیفه رحمت »، «کنارتو می خندم»، «خواب های خط خطی »، «ایستگاه سلام»، «به دنیا آمدن»  نام فیلم های این بخش است.

ساعت ۱۹:
فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت ۱۹ شبکه نمایش است، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم ها هستند : «خانواده گرفتار»، «پچ آدامز»، «نجات خانوادگی»، «روزی که خواستگار آمد» ، «مائودی»، «بروسلی جنگجو» ، «پنجاه درصد زندگی».

ساعت ۲۱:
«آلن فابین موریس مارسل دلون» مشهور به نام آلن دلون، متولد ۱۹۳۵  در پاریس است. او در کودکی پس از جدا شدن والدینش به خانواده ای دیگر واگذار شد و زندگی سختی داشت. در نوجوانی به کارهای زیادی از جمله قصابی پرداخت اما در نهایت وارد ارتش شد و در آنجا مشغول به خدمت شد. پس از آن دوباره به پاریس برگشت و به کار در کافه ها پرداخت. در همین کافه ها با بازیگر فرانسوی «ژان-کلود بریالی» آشنا شد و به همراه او با کرایه کردن یک دست لباس راهی جشنواره فیلم کن شد. در جشنواره کن بخاطر چهره جذاب و سینمایی که داشت تبدیل به ستاره آن شب شد و پیشنهادات بسیاری از کارگردان های بزرگ دریافت کرد و تبدیل به یک ستاره شد. فیلم های منتخب این هنرمند که هفته آینده از شبکه نمایش پخش خواهند شد، شامل این فیلم ها است: «ضارب»، «عقرب»، «دایره سرخ» ، «زورو»، «شوک»، «سامورایی» و «آفتاب سرخ».

ساعت ۲۳:
فیلم های ساعت ۲۳ شبکه نمایش که بخش فیلم های جذاب است شامل این فیلم هاست: «خاطرات یک قاتل»، « چند مرد خوب» ، «آگاتا و حقیقت قتل»، «فهرست آرزوها»، « سکوت»، «تصنیف باستر اسکراگز» و «مانی و ندا».

ساعت ۱ بامداد:
منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش از شنبه تا جمعه : «دور دنیا در هشتاد روز» ، «اهانت » «گوپی سرخ دست» ، «این فرار مرگبار»، «دایی من ژاک »، «برندگان و گناهکاران» و «مردان خشن» هستند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار