رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، چهاردهمین قسمت از فصل دوم مجموعه مستند «ضد» با نام «بن بست مدرسه» نقدی بر سیستم آموزشی مدارس است و در آن ماجرای نارضایتی دانش آموزان بسیاری از کشورها از شیوه‌های نارآمد تدریس و مشق شب در مدارس روایت می‌شود. پدیده ای که چند […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، چهاردهمین قسمت از فصل دوم مجموعه مستند «ضد» با نام «بن بست مدرسه» نقدی بر سیستم آموزشی مدارس است و در آن ماجرای نارضایتی دانش آموزان بسیاری از کشورها از شیوه‌های نارآمد تدریس و مشق شب در مدارس روایت می‌شود. پدیده ای که چند سالیست معلمان هم به صف معترضان به آن اضافه شده اند و خواهان تغییراتی بنیادی در کلیشه های آموزش هستند.
این مجموعه مستند تلاش دارد در هر قسمت با نقد موضوعات جاری در سبک زندگی مدرن، مخاطب را نسبت به نفوذ عمیق این نوع سبک زندگی آگاهی بخشیده و مسیر جدیدی را برای حل این معضلات ارائه دهد.
«ضد» تازه‌ترین محصول مرکز مستند سوره و شبکه مستند سیماست؛ سری دوم این مجموعه در ۲۰ قسمت تولید شده است و به موضوعاتی مانند پشت پرده تولید انبوه مواد غذایی، اثرات زیان بار مواد شیمیایی، نقد سیاست‌های غلط آموزشی، نفوذ گسترده شتاب‌زدگی و نفوذ فضای مجازی در زندگی کودکان و بزرگسالان از جمله موضوعاتی است که به آن پرداخته است.
«ضد» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محسن کریمیان و با پژوهش و نویسندگی علی نیکجو و تدوین علیرضا حسنی، دوشنبه‌ها ساعت۲۱ از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد و تکرار آن پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ساعت ۱۹ خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار