رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 2 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

اکران سراسری «روز ششم» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل از اول تیر آغاز می‌شود و کارگردان معتقدست باید تبلیغات تلویزیونی و شهری به کمک سینما بیاید. حجت قاسم‌زاده اصل نویسنده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا، درباره اکران فیلم «روز ششم» از اول تیرماه اظهار کرد: امیدوارم به‌رغم وضعیت امروز جامعه و گرانی بلیت سینما همچنان […]

اکران سراسری «روز ششم» به کارگردانی حجت قاسم‌زاده اصل از اول تیر آغاز می‌شود و کارگردان معتقدست باید تبلیغات تلویزیونی و شهری به کمک سینما بیاید.

حجت قاسم‌زاده اصل نویسنده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا، درباره اکران فیلم «روز ششم» از اول تیرماه اظهار کرد: امیدوارم به‌رغم وضعیت امروز جامعه و گرانی بلیت سینما همچنان مخاطبان و علاقه‌مندان بتوانند به سینما بیایند و فیلم را ببینند.

او درباره قیمت بلیت‌ سینما گفت: من تصور می‌کنم بلیت ارزان با تعداد مخاطب بیشتر عاقلانه‌تر از بلیت گران با تعداد مخاطب کمتر است. این یک معادله اقتصادی واضح است که همواره وجود داشته و هنوز هم کار می‌کند. نمی‌فهمم چرا تصمیم‌گیران افزایش قیمت بلیت سینماها به این اصل توجه نکرده‌اند.

کارگردان فیلم سینمایی «روز ششم» درباره زمان اکران سراسریفیلمش عنوان کرد: فصل تابستان همیشه از لحاظ جذب تماشاگر برای سینما خوب بوده است و امیدوارم مخاطبان سینما به سینما برگردند و فیلم‌ها بتوانند بخشی از اوقات فراغت آنان را پر کند.

قاسم زاده اصل در پایان تبلیغ گسترده را لازمه اکران فیلم سینمایی خواند و بیان کرد: تیزر تلویزیونی و تبلیغ‌های محیطی برای دعوت مخاطبان به تماشای فیلم لازم است ولی در شرایط امروز، مبالغ بالای تبلیغ باعث شده ما نتوانیم از این امکان بهره ببریم.

فیلم سینمایی «روز ششم» محصول سال ۱۳۹۹ به تهیه‌کنندگی رحمان سیفی‌آزاد از غایبان سی و نهمین جشنواره فیلم فجر بود که مورد توجه و تحسین بسیاری از منتقدان قرار گرفت و نبودش در جشنواره باعث تعجب بسیاری شد.

«روز ششم»، روایت یک زندانی به نام احمد است که تنها پنج روز فرصت دارد که جواب چند معما را پیدا کند تا بتواند زنده بماند. بخشی از اتفاق‌ها در گذشته رخ داده است که بدون روشن شدن آنها برای مشکل‌های امروز جوابی پیدا نخواهد کرد و احمد اگر موفق نشود «روز ششم» کشته می‌شود.

مصطفی زمانی و بهاره افشاری بازیگران اصلی «روز ششم» هستند. در کنار آن‌ها بازیگرانی چون امیر جعفری، مهران احمدی، افشین هاشمی، همایون ارشادی، بهرام ابراهیمی، مهدی حسینی‌نیا و با حضور جمشید هاشم پور دیگر نقش‌های اصلی این فیلم را برعهده دارند.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار