رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

اکران اولین فیلم سینمایی روز ششم به کارگردانی حجت قاسم زاده از امروز چهارشنبه ۱ تیر در سینماهای سراسر کشور آغاز شد به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، همزمان با شروع اکران عمومی فیلم «روز ششم» نخستین ساخته سینمایی «حجت قاسم زاده اصل» از اولین تیزر رسمی این فیلم که توسط «محمد واحد» ساخته شده، […]

اکران اولین فیلم سینمایی روز ششم به کارگردانی حجت قاسم زاده از امروز چهارشنبه ۱ تیر در سینماهای سراسر کشور آغاز شد

به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، همزمان با شروع اکران عمومی فیلم «روز ششم» نخستین ساخته سینمایی «حجت قاسم زاده اصل» از اولین تیزر رسمی این فیلم که توسط «محمد واحد» ساخته شده، رونمایی شد.

فیلم «روز ششم» زمستان سال ۱۳۹۹ جلوی دوربین رفت و اواخر سال ۱۴۰۰ با طی کردن آخرین مراحل فنی، آماده نمایش شد.

داستان این فیلم درباره جوانی است به نام احمد که نقش آن را مصطفی زمانی بر عهده دارد. او بعد از آزادی از زندان برای زنده ماندن فقط ۵ روز وقت دارد تا جواب چند معما را پیدا کند، احمد اگر به هر دلیل موفق نشود در «روز ششم» کشته خواهد شد

بهاره افشاری در نقش «نگین» نقش مقابل زمانی را در این فیلم بازی می‌کند و در کنار آن‌ها امیر جعفری، مهران احمدی، افشین هاشمی، همایون ارشادی، بهرام ابراهیمی، مهدی حسینی نیا و با حضور جمشید هاشم‌پور دیگر نقش‌های اصلی «روز ششم» را برعهده دارند.

حجت قاسم زاده فیلمنامه روز ششم را خودش به نگارش درآورده است. او پیش از این به عنوان نویسنده وکارگردان تعداد زیادی تله فیلم و سریال برای شبکه‌های مختلف تلویزیون ساخته بود که از مهمترین آن‌ها می‌توان به تله فیلم‌های «تباهی»، «قصه‌ها و واقعیت‌ها»، «تنهایی»، «از شنبه تا پنجشنبه» و سریال‌های «۱۰۱ راه برای ذله کردن پدر و مادرها»، «یادآوری» و… اشاره کرد.

در ساخت فیلم روز ششم مهدی فرجی به عنوان مشاور و رحمان سیفی آزاد به عنوان تهیه‌کننده حجت قاسم زاده را همراهی کرده‌اند. این فیلم توسط موسسه سینمایی راه عرفان پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار