رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۲۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 30 April
  • جمعه 10 تیر 1401 - 16:08
  • کد خبر : 100684
  • تئاتر
  • چاپ خبر : شادی احدی فر: هنر نماد حال و روز امروز
 در گفتگو با سینماخانه:

شادی احدی فر: هنر نماد حال و روز امروز

به بهانه اجرای نمایشنامه خوانی «مهمان و خواستگاری» در پردیس تئاتر شهرزاد گفتگوی کوتاهی داشتیم با شادی احدی فر یکی از خوانش گران نمایشنامه «مهمان و خواستگاری» : چطور شد که در این کار حضور پیدا کردید؟ سال ها قبل به کارهای استاد رسول نجفیان علاقه داشتم و وقتی که خانم طباطبایی که کارگردان کار بلدی […]

به بهانه اجرای نمایشنامه خوانی «مهمان و خواستگاری» در پردیس تئاتر شهرزاد گفتگوی کوتاهی داشتیم با شادی احدی فر یکی از خوانش گران نمایشنامه «مهمان و خواستگاری» :

چطور شد که در این کار حضور پیدا کردید؟

سال ها قبل به کارهای استاد رسول نجفیان علاقه داشتم و وقتی که خانم طباطبایی که کارگردان کار بلدی هستند؛ حضور در این کار پیشنهاد دادند، خیلی خوشحال شدم که در کنار استاد در این کار حضور داشته باشم و پیشنهاد ایشان را پذیرفتم.

کمی از نقشتان بفرمایید؟

نقشم در این نمایشنامه خوانی، راوی نمایشنامه بود و شخصیتی داشت که دوقطبی بود و من چون تخصصم روانشناسی هستش از این جهت بیشتر بهش پرداختم.

از بازخورد و نتیجه کار راضی هستید؟

به طور کلی بله. ولی با توجه به شرایط موجود که ما نتوانستیم به دلیل هزینه های بالای تبلیغات، کار خاصی در این حوزه انجام دهیم که اگر این اتفاق می افتاد؛ کار بیشتر دیده می شد. به خصوص که ما کارمان با هدف خیریه بود.

شرایط هنر در این دوران را چطور می بینید؟

همانطور که می دانید هنر نماد حال و روز این روزهای اجتماع ما را نشان می دهد. اما از دید من فضای تئاتر بهتر از فضای  سینما هست.

همکاران سینماخانه :

گفتگو : حمید عبدالحسینی
برگردان : آرام طالشی
عکاس : معصومه اسمی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار