رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

سری جدید برنامه «خوشبخت» از امروز جمعه ۱۰ تیر ماه همزمان با روز اول ذی‌الحجه و سالروز ازدواج حضرت زهرا (سلام الله علیها) و حضرت علی (علیه السلام) از شبکه قرآن سیما پخش می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، این مجموعه ترکیبی خانواده‌ محور با رویکرد جدیدی در […]

سری جدید برنامه «خوشبخت» از امروز جمعه ۱۰ تیر ماه همزمان با روز اول ذی‌الحجه و سالروز ازدواج حضرت زهرا (سلام الله علیها) و حضرت علی (علیه السلام) از شبکه قرآن سیما پخش می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، این مجموعه ترکیبی خانواده‌ محور با رویکرد جدیدی در حوزه خانواده و با توجه ویژه به نقش بانوان در جامعه و خانواده تولید خواهد شد.

از موضوعات جدید برنامه در بخش کارشناسی می توان به خود آگاهی و توجه به خود ، روابط همسران، مادرانه و فرزند پروری با کیفیت ، ازدواج آسان و دخترانه اشاره کرد.
همچنین بخش اصلاح قرائت نماز با حضور حجه الاسلام موسوی درچه ای ، احکام نماز با کارشناسی حجه الاسلام محمدی و سفره سلامتی با حضور جمعی از کارشناسان حوزه تغذیه و آشپزی از بخش های جدید برنامه خوشبخت می باشد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار