رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو؛  “مجموعه‌ داستان «همه آدم های توی کافه » ” و «آداب کتاب خواری» دو اثری است که یکشنبه ۱۲ تیرماه در برنامه «چاپخانه» رادیو فرهنگ معرفی می‌شوند. «چاپخانه» برنامه‌ای از گروه کتاب با موضوع معرفی تازه‌های نشر و گفتگو با نویسندگان و مترجمان است که […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو؛  “مجموعه‌ داستان «همه آدم های توی کافه » ” و «آداب کتاب خواری» دو اثری است که یکشنبه ۱۲ تیرماه در برنامه «چاپخانه» رادیو فرهنگ معرفی می‌شوند.

«چاپخانه» برنامه‌ای از گروه کتاب با موضوع معرفی تازه‌های نشر و گفتگو با نویسندگان و مترجمان است که در برنامه این هفته ضمن گفتگو بانویسندگان دو کتاب مجموعه‌ داستان «همه آدم های توی کافه » ” و « آداب کتاب خواری» این آثار معرفی می‌شوند.

گفتگوی اول به صحبتهای کارشناس مجری برنامه، «مهسا دهقانی‌پور» با«بهاره جمشیدی» نویسنده مجموعه داستان «تمام آدمهای توی کافه»اختصاص دارد .
مجموعه داستان «تمام آدمهای توی کافه» اولین اثر نویسندگی بهاره جمشیدی ۲۰ داستان مینیمال است که توسط انتشارات «آنیک» منتشر شده است .
جمشیدی متولد ۱۳۵۶ تهران است و از ۴ سالگی با ادبیات و زبان انگلیسی آشنا شده است.
در ادامه نیز«صادق وفایی» کارشناس مجری برنامه با«احسان رضایی» نویسنده کتاب «آداب کتاب‌خواری»درباره این اثر گپ و‌گفتی دارد ‌وبه معرفی این کتاب می پردازد.
گفتنی است ،احسان رضایی متولد ۱۳۵۶ در تهران است. او روزنامه نگار، منتقد ادبی و سردبیر مجله‌ی «کاغذرنگی» است و با نشریات مختلفی همکاری کرده و سابقه‌ی دبیری تحریریه‌ی هفته‌نامه‌ی «همشهری جوان» را دارد. او سال ۱۳۹۱ به خاطر ستون یادداشت در هفته‌نامه‌ی «همشهری جوان» پرخواننده‌ترین خبرنگار حوزه‌ی کتاب شد. رضایی در رادیو هم برنامه‌های ادبی متعددی اجرا کرده‌است.
«آداب کتابخواری» مجموعه‌ای روایت‌های احسان رضایی است از خاطرات کتاب و کتابخوانی خودش که از دل هر کدام، به یکی از مسائل و موضوعات مرتبط با کتاب و کتابخوانی پرداخته است.
در این کتاب برای نمونه در روایت «از متن به حاشیه» به یادداشتهایی که در حاشیۀ کتابها نوشته می‌شود پرداخته شده و این یادداشتها به پنج گروه تقسیم شده‌اند.
این برنامه با گویندگی لیدا وحیدی و تهیه کنندگی زهرا نصرالهی، یکشنبه‌ها ساعت ۲۱ روی موج اف ام ردیف ۱۰۶مگاهرتز از رادیو فرهنگ پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار