رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 9 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

برنامه صبح پارسی فردا با حضور نیلوفر مقدمی، دکتر و کارشناس حقوق بین‌الملل بر روی آنتن می‌رود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، حسن علیزاده نژاد روز دوشنبه سیزدهم تیر ماه در «صبح پارسی» برنامه صبحگاهی شبکه جام جم حضور می‌یابد. علیزاده نژاد کارشناس انگیزشی است که در برنامه صبح […]

برنامه صبح پارسی فردا با حضور نیلوفر مقدمی، دکتر و کارشناس حقوق بین‌الملل بر روی آنتن می‌رود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، حسن علیزاده نژاد روز دوشنبه سیزدهم تیر ماه در «صبح پارسی» برنامه صبحگاهی شبکه جام جم حضور می‌یابد. علیزاده نژاد کارشناس انگیزشی است که در برنامه صبح پارسی حاضر می‌شود تا به درباره تاثیر نوع نگاه ماه به مسائل در ایجاد انگیزه صحبت کند.

در ادامه برنامه، نیلوفر مقدمی، دکتر و کارشناس حقوق بین‌الملل و معاون زنان اندیشکده حقوق بشر و شهروندی دانشگاه امام صادق علیه السلام به مناسبت هفته حقوق بشر در صبح پارسی حاضر می‌شود.

اجرای «صبح پارسی» فردا را آلاء خامه‌یار و محمدامین نبی‌اللهی بر عهده دارند و تهیه کننده این برنامه علیرضا نظارت است.

برنامه صبحگاهی «صبح پارسی» از دوشنبه تا جمعه هر هفته ساعت ۹ صبح بر روی آنتن شبکه جام جم می رود. این برنامه با محوریت اخلاقی و فرهنگی تنظیم شده و بخش‌هایی مانند «ما ایرانی‌ها» روایتگر اقوام ایران زمین، «به توان خودمان» نشانگر دستاوردهای انقلاب، «شهرگشت» و «بدون مرز» با موضوع حال و هوای مردم داخل و خارج از کشور، «صبح خنده» یا محتوای طنز و شیرین کاری‌های هنرمندان، صبحانه‌ای با شهدا و گزیده مهمترین اخبار برای مخاطبان در آن پخش می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار