رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

«جشن ۱۰ کیلومتری غدیر» عصر روز دوشنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ به طورمستقیم از تلویزیون پخش می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این میهمانی که میزبان اصلی آن مردم هستند هیأت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی ، گروه‌های خدماتی و گروه‌های سرود در طول مسیر خیابان ولی‌عصر (عج) […]

«جشن ۱۰ کیلومتری غدیر» عصر روز دوشنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ به طورمستقیم از تلویزیون پخش می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، در این میهمانی که میزبان اصلی آن مردم هستند هیأت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی ، گروه‌های خدماتی و گروه‌های سرود در طول مسیر خیابان ولی‌عصر (عج) حدفاصل چهار راه ولی عصر (عج) تا چهارراه پارک‌وی، موکب‌هایی با برنامه‌ها و رویکردهای فرهنگی، هنری، دینی و … برپا خواهند کرد.

به همین مناسبت شبکه های سیما ضمن اطلاع رسانی گسترده برای دعوت از اقشار مختلف مردم و عاشقان امامت و ولایت برای حضور در این جشن بزرگ و نیز اعلام راه های مشارکت خیران و بانیان در برگزاری هر چه باشکوه تر آن، مراسم اصلی در روز دوشنبه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ را به صورت زنده پخش خواهند داد.
همچنین برخى شبکه هاى سیما در طول مسیر در محل هاى مختلف جایگاه برپا مى کنند و میزبان مردم خواهند بود.
حدود سیصد نفر از عوامل مرکز تولید و فنى سیما این جشن ١٠ کیلومترى را با به کارگیرى حداقل ۵٠ دوربین و نیز تجهیزات حرکتى و تصاویر هوایى و پشتیبانى ١٠ واحد سیار و ١٠ سامانه ارسال پخش زنده سیار پوشش خواهند داد.
همچنین گزارشگران سیما با حضور در این مراسم، حال و هوای این جشن و سرور و شادى و ابراز ارادت مردم به ساحت نورانى پیامبر اکرم(ص) و حضرت على(ع) را در فواصل برنامه های شبکه ها، گزارش مى کنند.براى این منظور تدوین سیار در محل هم از دیگر تمهیدات مرکز تولید و فنى سیما است تا گزارش هاى شبکه ها سریع تر به آنتن برسد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار