رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March

پانصدوسیزدهمین برنامه سینماتک خانه‌هنرمندان ایران به نمایش «آیرون وید» ساخته هکتور بابنکو اختصاص دارد. به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، چهارمین جلسه مرور فیلم‌های مریل استریپ بازیگر برجسته آمریکایی در سینماتک خانه هنرمندان ایران که روز دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن استاد ناصری برگزار می‌شود، به نمایش فیلم «آیرون […]

پانصدوسیزدهمین برنامه سینماتک خانه‌هنرمندان ایران به نمایش «آیرون وید» ساخته هکتور بابنکو اختصاص دارد.

به نقل از روابط عمومی خانه هنرمندان ایران، چهارمین جلسه مرور فیلم‌های مریل استریپ بازیگر برجسته آمریکایی در سینماتک خانه هنرمندان ایران که روز دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن استاد ناصری برگزار می‌شود، به نمایش فیلم «آیرون وید» به کارگردانی هکتور بابنکو محصول سال ۱۹۸۷ اختصاص دارد.

پس از نمایش فیلم، نشست نقد و بررسی با حضور سعید قطبی‌زاده برگزار می‌شود.

فیلم روایتی از سرگذشت یک زوج بی‌خانمان به نام فرانسیس و هلن است که زندگی‌شان تحت تاثیر رکود بزرگ اقتصادی در آمریکا قرار گرفته است.

مریل استریپ و جک نیکلسون برای بازی در این فیلم نامزد بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین بازیگر نقش اول مرد برای دریافت جایزه اسکار شده بودند.

فیلم «آیرون وید» به کارگردانی مایک نیکولز دوشنبه ۳ مرداد ساعت ۱۷:۳۰ در سالن استاد ناصری خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار