رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 22 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

اولین قسمت مستند”دلدادگان” با محوریت گفتگو با زائران سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و به تصویر کشیدن معجزات و نشانه های حسینی پنج شنبه ۱۷ شهریور ماه ساعت ۱۶ از قاب شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، محمد رفیعی […]

اولین قسمت مستند”دلدادگان” با محوریت گفتگو با زائران سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و به تصویر کشیدن معجزات و نشانه های حسینی پنج شنبه ۱۷ شهریور ماه ساعت ۱۶ از قاب شبکه پنج سیما تقدیم نگاه مخاطبان می شود.
به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی شبکه پنج سیما، محمد رفیعی تهیه کننده و کارگردان مستند”دلدادگان درباره این مستند گفت: این مجموعه روایتی از نقل قول های مستقیم با زائران حسینی است که نشانه ها و معجزات حضرت ابا عبدالله حسین (ع)در زیارت اربعین حسینی سالهای قبل برای آنها اتفاق افتاده و از مهمترین آنها جنبه معرفت شناسی و شناخت است.
رفیعی ادامه داد: این مستند ۱۴ قسمتی شامل گفتگو با اقشار مختلف جامعه همچون پزشک، معلم، استاد دانشگاه و کارمند و … است که در زیارت اربعین حسینی پیاده روی کرده اند.
مستند” دلدادگان” کاری از گروه معارف شبکه تهران است که از پنج شنبه ۱۷ شهریورماه تا روزهای پایانی ماه صفر از قاب این شبکه تماشایی می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار