رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

پوستر رسمی سریال جدید نتفلیکس با نام «۱۸۹۹» به کارگردانی جانته فریز و باران بو اودار منتشر شد. به نقل از اسکرین رنت، پوستر سریال جدید نتفلیکس با نام «۱۸۹۹» ساخته جانته فریز و باران بو اودار است که آنها پیش‌تر سریال علمی-تخیلی و آلمانی «Dark» که در سه فصل پخش شد و زندگی چهار خانواده آلمانی و درگیر شدن آن‌ها با یک توطئه دردسرساز […]

پوستر رسمی سریال جدید نتفلیکس با نام «۱۸۹۹» به کارگردانی جانته فریز و باران بو اودار منتشر شد.

به نقل از اسکرین رنت، پوستر سریال جدید نتفلیکس با نام «۱۸۹۹» ساخته جانته فریز و باران بو اودار است که آنها پیش‌تر سریال علمی-تخیلی و آلمانی «Dark» که در سه فصل پخش شد و زندگی چهار خانواده آلمانی و درگیر شدن آن‌ها با یک توطئه دردسرساز در زمان را در بر می‌گرفت، ساخته بودند.

تماشاگران و منتقدان از این سریال به عنوان یکی از بهترین سریال‌های علمی تخیلی بین‌المللی در سراسر سرویس‌های استریم آنلاین یاد می‌‌‌کنند، بنابراین سطح انتظارات از سریال «۱۸۹۹» نیز به مراتب بالا خواهد بود.

سریال «۱۸۹۹» قرار است در سال جاری روی این پلتفرم به نمایش درآید.

با توجه به اینکه در بخش کوتاهی از تریلر فیلم که علاوه بر نمایش اشکال مثلثی، تیتر یک روزنامه را که از گم شدن کشتی مسافربری خبر می‌دهد، نشان می‌دهد، پیش‌بینی می‌شود که این سریال درباره مثلث برمودا خواهد بود.

منبع: صبا

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار