رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
  • الجمعة ۱۹ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 29 March

فیلم سینمایی «استاد» به کارگردانی سید عماد حسینی و تهیه‌کنندگی بهروز افخمی به زودی کلید می‌خورد. به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «استاد» که چندی پیش پروانه ساخت خود را دریافت کرده، به زودی مقابل دوربین می‌رود. «استاد» اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند سیدعماد حسینی است که بهروز افخمی […]

فیلم سینمایی «استاد» به کارگردانی سید عماد حسینی و تهیه‌کنندگی بهروز افخمی به زودی کلید می‌خورد.

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم سینمایی «استاد» که چندی پیش پروانه ساخت خود را دریافت کرده، به زودی مقابل دوربین می‌رود.

«استاد» اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند سیدعماد حسینی است که بهروز افخمی تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارد و محمدرضا اصلانی و محمدحسین مهدویان، مشاور کارگردان این پروژه هستند.

فیلمنامه‌ این اثر را پیام لاریان و عماد حسینی نوشته‌اند و برداشت آزادی از نمایش‌نامه «اولئانا» اثر دیوید ممت است.

سیدعماد حسینی عضو هیئت علمی دانشگاه است و تاکنون در جشنواره‌های سینمایی متعددی حضور داشته است. یکی از شاخص‌ترین آثار او «تهران، خانی آباد، ۱۳۶۶» نام دارد که در جشنواره‌های سینمای پنهان نیویورک، اکشن آن فیلم کالیفرنیا، جشنواره فیلم ایرانیان لندن، جشنواره آنکارا، جشن سینمای ایران، جشنواره فیلم کوتاه تهران، جشنواره‌ فیلم‌های بی‌کلام و … به نمایش درآمده و جوایزی کسب کرده است.

بازیگران و عوامل فیلم به زودی و پس از شروع فیلمبرداری معرفی می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار