رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الجمعة ۲۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Friday 3 May

سریال «آقای قاضی» دو روز در هفته به روی آنتن شبکه دو سیما می رود. این سریال روزهای پنجشنبه و جمعه پخش می شود و با موضوع خاص «درام قضایی» به نظر می رسد شاید . تمام فیلم در لوکیشن دادگاه می باشد که عدم تعدد لوکیشن  می تواند ضمن کاهش هزینه های تولید، ریسک […]

سریال «آقای قاضی» دو روز در هفته به روی آنتن شبکه دو سیما می رود.

این سریال روزهای پنجشنبه و جمعه پخش می شود و با موضوع خاص «درام قضایی» به نظر می رسد شاید .

تمام فیلم در لوکیشن دادگاه می باشد که عدم تعدد لوکیشن  می تواند ضمن کاهش هزینه های تولید، ریسک کاهش توجه و علاقمندی مخاطب را به دنبال داشته باشد. از طرفی فیلمساز به جای استفاده از چهره های مطرح سراغ بازیگران کمتر شناخته شده تئاتر رفته و در بازی گرفتن از آنها جلوی دوربین خطر کرده است که از این حیث موفق بوده است.
فضای دادگاه تمیز و چشم نواز است و طبیعتا با فضای عموم دادگاه ها در واقعیت متفاوت است و به نظر می رسد فیلمساز فضای مطلوب خود از دادگاه را به تصویر کشیده است و از لحاظ بصری برای مخاطب هم مطلوب می باشد. قاضی هم مرتب، شیک پوش و خوش برخورد است، لبخند می زند شوخی های به جا می کند، صبور است و گاها قاطعانه برخورد می کند اما فریاد نمی زند، بی احترامی نمی کند و  صحبت حضار را قطع نمی کند و حتی گاها در قرائت حکم نیز دلسوزانه راهنمایی هایی ارائه می کند و در نهایت قاضی دوست داشتنی سریال است.

پرداختن به درام قضایی و پرونده هایی واقعی که می تواند موضوعات روز مخاطبان باشد از جذابیت های سریال است. اکثر بازیگران سریال برای اولین بار در قاب تلویزیون ظاهر می شوند و در صحنه دادگاه به چالش کشیده می شوند و در قسمت های پخش شده غالبا بازی باورپذیری ارائه داده اند. بهزاد خلج بازیگر ثابت سریال در نقش قاضی بازی درخشانی ارائه می دهد و با توجه به شخصیت پردازی و چهره پردازی درست و دیالوگ های مناسب مخاطب را با خود همراه می سازد. در هر قسمت دو پرونده بررسی می شود و داستان با ریتم مناسب پیش می رود و مخاطب را به خوبی همراه می سازد و در انتها مخاطب می تواند نسبت به دو موضوع قضایی آگاهی پیدا کند و از بعد رسالت آموزشی رسانه قابل توجه می باشد.

«آقای قاضی» به کارگردانی سجاد مهرگان و تهیه‌کنندگی احمد شفیعی است که پنجشنبه و جمعه هر هفته، ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

سینماخانه/ حامد بهجتی

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار