رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۱ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 20 April

از روز شنبه بیست و سوم مهرماه،پخش دوسریال جدید از شبکه رادیویی نمایش آغاز می شود. به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، «اوهام» و«بذر نفرت» عناوین نمایش هایی هستند که این هفته ازآنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می شوند. «اوهام» به نویسندگی و سردبیری فرهاد امینی یک مجموعه داستان پلیسی […]

از روز شنبه بیست و سوم مهرماه،پخش دوسریال جدید از شبکه رادیویی نمایش آغاز می شود.

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، «اوهام» و«بذر نفرت» عناوین نمایش هایی هستند که این هفته ازآنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می شوند.
«اوهام» به نویسندگی و سردبیری فرهاد امینی یک مجموعه داستان پلیسی است که اتفاقات آن درگیلان می گذرد.
این نمایش رادیویی به کارگردانی میرطاهرمظلومی،تهیه کنندگی اشرف السادات اشرف نژاد، افکتوری نرگس موسی پور،صدابرداری علی حاجی نوروزی و با هنرمندی میرطاهر مظلومی،مجید حمزه،رامین پورایمان،کرامت رودساز،حمید یزدانی،بیوک میرزایی،محمد آقامحمدی،عباس توفیقی،محمدرضا علی،احمد لشینی،سینا نیکوکار،ماندانا محسنی،معصومه عزیزمحمدی،نگین خواجه نصیر وایوب آقاخانی،هر روزساعت ۱ بامداد از رادیو نمایش پخش می شود و ساعت ۲۲:۳۰ تکرار آن است.
همچنین مجموعه نمایشی «بذر نفرت» که از ۲۳ مهرماه به روی آنتن رادیو نمایش می رود، درباره دخنر نوجوانی است که در مقابل پلیس نژادپرست و خلافکاران هم نژادش برای عدالت می جنگد.
«بذرنفرت» به کارگردانی مهدی نمینی مقدم،نویسندگی حسین یعقوبی،تهیه کنندگی ژاله محمدعلی،افکتوری نازنین حسن پور،صدابرداری محمدرضا محتشمی و با هنرمندی سیما خوش چشم،مینوجبارزاده،بهناز بستان دوست،مهرخ افضلی،مرضیه صدرایی،امیرزنده دلان،حمیدرضا هدایتی،محمد شریفی مقدم،عباس توفیقی،قربان نجفی،محمد رضا علی،احمد هاشمی،سینا نیکوکار،سعیده فرضی،محسن بهرامی ومجتبی طباطبایی از ۲۳ مهرماه ساعت ۲۲ به روی آنتن رادیو نمایش می رود و ساعت ۳ بامداد تکرار آن است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار