رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الثلاثاء ۱۴ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Tuesday 23 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ هانیه رستمیان، عضو تیم ملی تیراندازی گفت: بسیار خوشحال هستم که توانستم اولین سهمیه ایران در پاریس را کسب کنم؛ امیدوارم این سهمیه‌ها افزایش پیدا کنند و افراد بیشتری از کاروان ایران بتوانند در آن‌جا حضور پیدا کنند. رستمیان ادامه داد: به لطف خدا توانستیم در […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی؛ هانیه رستمیان، عضو تیم ملی تیراندازی گفت: بسیار خوشحال هستم که توانستم اولین سهمیه ایران در پاریس را کسب کنم؛ امیدوارم این سهمیه‌ها افزایش پیدا کنند و افراد بیشتری از کاروان ایران بتوانند در آن‌جا حضور پیدا کنند.

رستمیان ادامه داد: به لطف خدا توانستیم در مسابقات قهرمانی جهان نیز شرکت داشته باشیم که پس از المپیک سخت‌ترین و مهم‌ترین مسابقه به حساب می‌آید. در این مسابقات نیز توانستم در مرحله مقدماتی امتیاز خوبی کسب کنم و به فینال بروم و پس از آن با کسب مقام پنجم به سهمیه المپیک رسیدم.

وی افزود: برنامه سرمربی آن بود که من در این مسابقات تجربه‌ای کسب کنم و آماده باشم؛ با تلاش‌ها و تمرین‌های صورت گرفته توانستم سهمیه المپیک را کسب کنم. از آنجایی که در سال‌های گذشته نیز توانسته بودم امتیاز خوبی در این حوزه داشته باشم بسیار به نتیجه این مسابقات امیدوار بودم.

او اظهار داشت: من سهمیه‌ام را در رشته بادی گرفته بودم و همچنین توانستم در رشته تپانچه شرکت کنم. اکنون نیز امیدوارم در ۲۵ متر شرکت کنم تا هم‌تیمی‌هایم بتوانند از سهمیه‌ها برخوردار شوند.

عضو تیم ملی تیراندازی گفت: رشته تیراندازی نیاز به تجهیزات بسیاری دارد که هزینه بالایی دارند. به دلیل تحریم‌هایی که وجود دارند این تجهیزات به سختی گیر می‌آیند و خرید آن‌ها دشوار است. فدراسیون برای آموزش و آماده‌سازی ما تلاش‌های بسیاری انجام داده است و من برای انجام مسابقاتم از سلاح امانی استفاده کردم.

رستمیان افزود: فدراسیون در نظر دارد برای مسابقات سلاحی در اختیار من قرار دهد و یک نمونه تهیه کند. خوشبختانه سلاح من و یک نفر دیگر از کیفیت بالایی برخوردار است اما متاسفانه این مسئله برای دیگر ورزشکاران ایرانی در این حوزه صدق نمی‌کند.

او ادامه داد: با توجه به آن که اولین سهمیه المپیک باری دیگر توسط رشته تیراندازی کسب شده امیدوارم این رشته در ایران بیشتر دیده شود و حمایت‌ها افزایش پیدا کند.

وی اظهار کرد: تجربه المپیک سه سال گذشته بسیار مفید و فوق‌العاده بود و از آنجایی که تنها یک امتیاز با فینال فاصله داشتم می‌دانم که با استفاده از تجربیات و دانشم می‌توانم این بار نتیجه بهتری کسب کنم.

عضو تیم ملی تیراندازی گفت: برای پیشرفت ورزشکاران، ما نیاز به اردوها و تمرین‌های پیاپی داریم و باید در مسابقات مختلف حضور داشته باشیم تا بتوانیم در مسابقاتی مهمی مانند المپیک مقام بهتری کسب کنیم.

رستمیان ادامه داد: رشته تیراندازی بسیار دشوار است و رقابت در آن بسیار سخت پیش می‌رود؛ من امیدوارم بتوانم در المپیک پیشه رو نتیجه بهتری به دست بیاورم و همراه دیگر ورزشکاران کاروان ایران موفق شوم.

وی افزود: من از طرف ورزشکاران این رشته از مسئولان می‌خواهم تا ما را حمایت کنند تا بتوانیم نتایج بهتری را برای کشور کسب کنیم.

گفتنی است؛ «سلام تهران» برنامه‌ای صبحگاهی به تهیه کنندگی مازیار مهاجر و علی شعبانی است که هر روز صبح ساعت ۸ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. اطلاعات بیشتر درباره «سلام‌ تهران» و مهمان‌های برنامه هر روز در صفحه اینستاگرامی @Salamtehrantv5 بارگذاری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار