رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

برنامه تعاملی «دوطرفه» با موضوع زیرآب زنی و چاپلوسی همراه مخاطبان می شود به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «دو طرفه» عنوان یکی از برنامه های تعاملی رادیو صبا است که با مشارکت مخاطبان به موضوعات روز جامعه که مردم با آن درگیر هستند می پردازد. «دوطرفه» بر پایه تعامل […]

برنامه تعاملی «دوطرفه» با موضوع زیرآب زنی و چاپلوسی همراه مخاطبان می شود

به گزارش سینماخانه و به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، «دو طرفه» عنوان یکی از برنامه های تعاملی رادیو صبا است که با مشارکت مخاطبان به موضوعات روز جامعه که مردم با آن درگیر هستند می پردازد.
«دوطرفه» بر پایه تعامل با شنوندگان طراحی شده است و مخاطبان هر روز می توانند با ارسال پیامک و تماس با برنامه نظرات خود را درباره موضوعات فرهنگی و اجتماعی به اشتراک بگذارند. این برنامه با اجرای طنز محمدرضا قلمبر ۴۵ دقیقه به گپ و گفت، طرح سوال و خاطره گویی درباره موضوع فرهنگی و اجتماعی که هر روز مردم در جامعه با آن دگیر هستند می پردازد.

روز دوشنبه ۱۶ آبان «دوطرفه» با موضوع زیرآب زنی و چاپلوسی همراه مخاطبان می شود.

متاسفانه در جامعه گاهی افرادی که زیاد کار می‌کنند مورد تحقیر و تهدید قرار می‌گیرند، و چاپلوسی جای شایستگی را گرفته است.
زیر آب زنی هم نوعی حسادت است و شخص زیرآب زن تلاش خود را می کند تا همه را از میدان خارج کند و دست آخر خودش تنها خواهد ماند.
این برنامه در بخش های متنوع تعاملی به موضوع چاپلوسی و زیرآب زدن می پردازد و به این مسئله تاکید می کند که در جامعه این افراد همیشه رقابت ناسالم می کنند و به دنبال نقش بازی کردن هستند و در آخر هم خودشان زیان می کنند.
یکی از بخش های این برنامه «مزه پرون» است، که در آن مخاطبان با بذله گویی و شوخ طبعی درباره موضوع برنامه به زبان طنز جملات کوتاه را با«هشتک مزه پرون» ارسال می نماید جمله های ارسالی برنامه به اسم نویسنده آن در برنامه خوانده می شود.
«گوش به زنگ» عنوان یکی دیگر است آیتم های این برنامه است که مخاطبان با شماره ۲۲۶۵۳۰۴۳ تماس می گیرندو خاطرات طنز خود را بازگو می کنند.

«دوطرفه» هر روز صبح از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ صبح به تهیه کنندگی محمد حسین خسروجردی و اجرای محمدرضا قلمبر تقدیم مخاطبان می شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار