رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ سید نقی عزیزی، معاونت فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: شهر تهران به دلیل مرکزیتی که دارد و پایتخت بودنش توجه بسیاری را از سوی ادارات به خود جلب می‌کند اما به طور کلی فعالیت اصلی اداره منابع طبیعی از اطراف […]

به گزارش سینماخانه و به نقل از مشاور رسانه ای؛ سید نقی عزیزی، معاونت فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: شهر تهران به دلیل مرکزیتی که دارد و پایتخت بودنش توجه بسیاری را از سوی ادارات به خود جلب می‌کند اما به طور کلی فعالیت اصلی اداره منابع طبیعی از اطراف استان تهران آغاز می‌شود و مسائل داخل شهر تهران بیشتر به شهرداری سپرده شده است.

عزیزی ادامه داد: ما بیشتر فعالیت خود را در شهرستان‌ها و روستا‌های تهران صورت می‌دهیم و موضوعات فضای سبز را در آن مکان‌ها پیش می‌بریم.

وی افزود: ما مسئله بوستان‌های روستایی را در اطراف تهران پیش برده‌ایم که هزینه‌ چندانی ندارد اما زیبایی و فواید بسیاری دارد. به طور کلی می‌توان گفت نصف منابع طبیعی اصلی استان تهران در فیروزکوه است و به دلیل اقلیم خوبی که دارد پروژه‌های منابع طبیعی نیز در آنجا بهتر پیش می‌رود.

او اظهار داشت: ما طی جلساتی که داشته‌ایم برنامه‌ریزی ساخت فضای سبز ۱۷۰ هکتاری در فیروز‌کوه را پیاده‌سازی کرده‌ایم و سعی داریم آن‌ را نهایی کنیم.

معاونت فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران گفت: ما در نظر داریم اقداماتی را در فیروزکوه صورت دهیم تا مردم بتوانند استفاده‌های بهتری از محیط داشته باشند؛ ما همچنین بر روی توسعه روستا‌های فیروزکوه سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و با ده‌یاری‌ها هماهنگی کرده‌ایم تا بتوانیم خدمات با کیفیت‌تری را در اختیار روستا‌ها قرار دهیم.

عزیزی ادامه داد: ما توانسته‌ایم طی سال‌های اخیر نهالستان‌های خود را رونق دهیم و اکنون برنامه‌ داریم تا ۱۵۰ هزار نهال را توزیع دهیم و در خدمت مردم ایران باشیم.

گفتنی است؛ «سلام تهران» برنامه‌ای صبحگاهی به تهیه کنندگی مازیار مهاجر سلطانی و علی شعبانی است که هر روز صبح ساعت ۸ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. اطلاعات بیشتر درباره «سلام‌ تهران» و مهمان‌های برنامه هر روز در صفحه اینستاگرامی @Salamtehrantv5 بارگذاری می‌شود.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار