رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

سه مستند کوتاه «آنجلینا»، «پناه به دریا» و «سامورایی‌ها در کردستان» از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» حضور دارند. به‌ گزارش سینماخانه و به نقل از انجمن سینمای جوانان ایران، سه مستند کوتاه «آنجلینا» ساخته رضا دانش‌پژوه، «پناه به دریا» ساخته کامران رحیمی و «سامورایی‌ها در کردستان» ساخته مصعب عباسی‌سر […]

سه مستند کوتاه «آنجلینا»، «پناه به دریا» و «سامورایی‌ها در کردستان» از تولیدات انجمن سینمای جوانان ایران در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» حضور دارند.

به‌ گزارش سینماخانه و به نقل از انجمن سینمای جوانان ایران، سه مستند کوتاه «آنجلینا» ساخته رضا دانش‌پژوه، «پناه به دریا» ساخته کامران رحیمی و «سامورایی‌ها در کردستان» ساخته مصعب عباسی‌سر و سرکوت نیکدل، از جمله مستندهای کوتاه تولید شده در انجمن سینمای جوانان ایران است که در دو بخش، مستندهای کوتاه مسابقه ملی و جایزه ویژه شهید آوینی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» حضور دارند.

این جشنواره سینمایی در سه بخش مسابقه ملی، بین‌الملل و جایزه ویژه شهید آوینی، مستندهای کوتاه، نیمه بلند و بلند راه‌یافته را نمایش می‌دهد.

شایان ذکر است، نمایش مستندهای کوتاه «سامورایی‌ها در کردستان» و «آنجلینا» در بخش مسابقه ملی و مستند کوتاه «پناه به دریا» در بخش جایزه ویژه شهید آوینی قرار دارد.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی‌مقدم، مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، از ظهر امروز یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ آغاز شده، تا جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ در پردیس سینما گالری ملت ادامه دارد.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار