به گزارش سینماخانه و به نقل از ستاد خبری شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت»، گردهمایی تخصصی معاونان و مدیران سینمایی استان‌ها به همت سازمان سینمایی در روزهای چهارشنبه ۲۳ و پنجشنبه ۲۴ آذر ماه در سالن ۱۲ پردیس ملت برگزار می‌شود.

در این جلسه محمد خزاعی رئیس سازمان سینمایی حضور دارد. این دیدار به بهانه برگزاری جشنواره «سینماحقیقت» برگزار می‌شود و پردیس ملت میزبان این گردهمایی تخصصی است.

در این گردهمایی که با هدف ارائه مباحث تخصصی و گفت و گو در حوزه‌های مختلف سینما با حضور معاونان هنری و سینمایی تمامی استان‌ها برگزار می‌شود. این برنامه با حضور رئیس و معاونان سازمان سینمایی به همراه مدیران موسسات تابعه صورت خواهد گرفت.

در گردهمایی تخصصی معاونان هنری و روسای سینمایی استان‌ها، برنامه‌های ضروری و سازنده در روندهای جاری و چشم‌اندازهای سینما درحوزه‌های توسعه و مدیریت منابع، توسعه فناوری و مطالعات سینمایی، فیلمخانه ملی، نظارت و ارزشیابی، جشنواره‌ها و امور بین‌الملل و همچنین، مباحث مربوط به راهبردها و ماموریت‌های انجمن سینمای جوانان، بنیاد سینمای فارابی، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی تبیین و ارائه خواهد شد.یادآوری می‌شود، برگزاری تخصصی این گردهمایی در سطح استانی در راستای اهداف عدالت محوری سازمان سینمایی و با هدف همگرایی و هم‌افزایی و اثر گذاری در سیاستگذاری، برنامه ریزی، ارزیابی ظرفیت‌های موجود و بازشناسی ظرفیت‌های مغفول سینما در استان‌ها پیش بینی شده است.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» با دبیری محمد حمیدی مقدم از ۲۰ تا ۲۵ آذرماه در پردیس ملت در حال برگزاری است.