رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 15 خبر


  • پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • الخميس ۱۸ رمضان ۱۴۴۵
  • 2024 Thursday 28 March
  • شنبه 3 دی 1401 - 08:27
  • کد خبر : 113083
  • تئاتر
  • چاپ خبر : نمایش «چرتکه» ۲ اجرایی شد

نمایش «چرتکه» که این روزها در پردیس تئاتر تهران روی صحنه است جمعه دومدی ماه و روزهای دوشنبه و سه شنبه ۵ و ۶ دی ماه در ۲ نوبت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ روی صحنه می رود. به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، مسعود اسماعیلی کارگردان نمایش «چرتکه» ریشه عمیق علاقه مذهبی در میان […]

نمایش «چرتکه» که این روزها در پردیس تئاتر تهران روی صحنه است جمعه دومدی ماه و روزهای دوشنبه و سه شنبه ۵ و ۶ دی ماه در ۲ نوبت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ روی صحنه می رود.

به نقل از روابط عمومی پردیس تئاتر تهران، مسعود اسماعیلی کارگردان نمایش «چرتکه» ریشه عمیق علاقه مذهبی در میان مردم را یکی از دلایل موفقیت این اثر نزد مخاطبان دانست و تاکید کرد: به دلیل اینکه نمایش های آیینی بخش مهمی از مراسم های متنوع مذهبی بوده همواره یکی از انتخاب های اصلی مردم به شمار می رود.

وی عنوان کرد: در طول دوران حیات ۲۴ ساله گروه هنری مسلم، تلاش بر این بوده تا حداقل سالی ۲ نمایش در ایام فاطمیه و نیمه شعبان روی صحنه ببریم و امسال نیز شانس روی صحنه آوردن «چرتکه» را داشتیم.

اسماعیلی در پایان با قدردانی از همکاری مدیریت و کارکنان پردیس تئاتر تهران در اجرای این نمایش تصریح کرد: به دلیل استقبال مخاطبان و تماشاگران ارجمند که از نقاط مختلف تهران برای تماشای «چرتکه» آمده بودند با هماهنگی به عمل آمده با مدیریت مجموعه، نمایش مذکور در روز جمعه دوم دی ماه و روزهای دوشنبه و سه شنبه ۵ و ۶ دی ماه در ۲ نوبت ۱۷:۳۰ و ۱۹:۳۰ روی صحنه می رود.

«چرتکه» داستان یک گروه تئاتری است که نمایشی را با محوریت حضرت فاطمه زهرا (س) تمرین می کنند و در میانه تمرینات یکی از بازیگران مجبور به ترک کار شده و گروه نیز بازیگری مسیحی را جایگزین او می کنند و …

عوامل نمایش «چرتکه» عبارتند از نویسنده: سید مرتضی هاشمی گلپایگانی، کارگردان: مسعود اسماعیلی، مدیر تولید: محمد مدرس، گریم: هادی فکری، بازیگران: حسین فیاض ‌بخش، علی حاجی شمس، علی فرخی، محمدمهدی سعیدیان، مهدی عارف نظری، محسن تقی زاده.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار