رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 11 خبر


  • شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • السبت ۱۸ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Saturday 27 April

پخش آنلاین فیلم سینمایی «کافه ستاره» چهارمین ساخته سامان مقدم برای نخستین بار و به شکل اختصاصی توسط پلتفرم «فیلمنت» آغاز شد. فیلمنت بعد از پخش اختصاصی«سیاوش» نخستین فیلم سینمایی سامان مقدم دیگر ساخته سینمایی این کارگردان با نام «کافه ستاره» را به شکل اختصاصی روی پلتفرم خود بارگذاری کرد. «کافه ستاره» بعد از فیلم‌های«سیاوش»،«پارتی» […]

پخش آنلاین فیلم سینمایی «کافه ستاره» چهارمین ساخته سامان مقدم برای نخستین بار و به شکل اختصاصی توسط پلتفرم «فیلمنت» آغاز شد.

فیلمنت بعد از پخش اختصاصی«سیاوش» نخستین فیلم سینمایی سامان مقدم دیگر ساخته سینمایی این کارگردان با نام «کافه ستاره» را به شکل اختصاصی روی پلتفرم خود بارگذاری کرد.

«کافه ستاره» بعد از فیلم‌های«سیاوش»،«پارتی» و«مکس» چهارمین تجربه فیلمسازی سامان مقدم است. از این فیلم نخستین بار و در جریان برگزاری بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر رونمایی شد.

«کافه ستاره» به زعم بسیاری از منتقدان و کارشناسان سینما یکی از بهترین آثار کارنامه سامان مقدم محسوب می‌شود. این فیلم روایتگر داستان زندگی سه زن به نام‌های «فریبا» با بازی افسانه بایگان، «سالومه»با بازی هانیه توسلی و«ملوک» با بازی رویا تیموریان  است که در محله‌ای در جنوب شهر تهران زندگی‌ می‌کنند. آن‌ها داستان‌های جداگانه‌ای دارند که در نقطه‌ای سرنوشتشان به هم پیوند می‌خورد.

در فیلم کافه ستاره حامد بهداد، پژمان بازغی، شاهرخ فروتنیان،مسعود رایگان، نیکو خردمند، ایرج نوذری و… هم بازی دارند

در بیست و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر هیات داوران به فیلم«کافه ستاره» روی خوش نشان ندادند و در هیچ رشته‌ای برنده جایزه نشد. این فیلم در جشن خانه سینما توانست جایزه ویژه هیات داواران و بهترین تدوین را از آن خودش کند.

«کافه ستاره» از محصولات هدایت فیلم است که تهیه‌کنندگی آن را مصطفی شایسته برعهده داشته است.

منبع: فیلم نیوز

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار