رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 13 خبر


  • یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الأحد ۱۹ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Sunday 28 April

تازه‌ترین روایت از فصل دوم مجموعه مستند «ضد» با عنوان «افسانه اُرگانیک» که ۱۶ دی روی آنتن شبکه افق می‌رود، چرایی علاقه بشر مدرن به استفاده از محصولات اُرگانیک و پشت پرده بازار بزرگ این محصولات را روایت می‌کند. به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، جدیدترین قسمت از فصل دوم […]

تازه‌ترین روایت از فصل دوم مجموعه مستند «ضد» با عنوان «افسانه اُرگانیک» که ۱۶ دی روی آنتن شبکه افق می‌رود، چرایی علاقه بشر مدرن به استفاده از محصولات اُرگانیک و پشت پرده بازار بزرگ این محصولات را روایت می‌کند.

به گزارش سینماخانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، جدیدترین قسمت از فصل دوم مجموعه مستند «ضد» که جمعه ۱۶ دی ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه افق می‌رود، به ناگفته‌هایی از تجارت پُرسود تولید و فروش محصولات اُرگانیک اختصاص دارد.

در سال‌های گذشته بازار مصرف محصولات اُرگانیک در کشورهای زیادی رونق پیدا کرده است و عده‌ای به دلیل فرار از محصولات شیمیایی و کارخانه‌ای و برخی دیگر برای کمک به محیط زیست به مصرف آن می‌پردازند.

در جدیدترین قسمت از «ضد» با عنوان «افسانه اُرگانیک» چرایی علاقه بشر مدرن به استفاده از محصولات اُرگانیک و پشت پرده بازار بزرگ این محصولات روایت خواهد شد؛ بازاری که چندان هم با شعارهای تبلیغاتیش همخوانی ندارد.

فصل دوم مجموعه مستند «ضد» ساخته محسن کریمیان که محصول مرکز مستند و تلویزیونی سوره و شبکه مستند سیماست، موضوعات جاری در سبک زندگی مدرن را مورد نقد قرار داده است.

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار