رفتن به بالا

اخبار سینما، تئاتر و تلویزیون

تعداد اخبار امروز : 0 خبر


  • دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • الإثنين ۲۰ شوال ۱۴۴۵
  • 2024 Monday 29 April

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه ۱۸ بهمن ماه به تماشای «اتاقک گلی» از آثار جشنواره فیلم فجر نشست. به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عصر دیروز سه‌شنبه ۱۸ بهمن ماه با حضور در سالن سوره حوزه هنری که میزبان جشنواره فیلم فجر است، به تماشای […]

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی سه‌شنبه ۱۸ بهمن ماه به تماشای «اتاقک گلی» از آثار جشنواره فیلم فجر نشست.

به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عصر دیروز سه‌شنبه ۱۸ بهمن ماه با حضور در سالن سوره حوزه هنری که میزبان جشنواره فیلم فجر است، به تماشای یکی از آثار جشنواره نشست.

او که در رویداد «شب سینمایی سوره» که با محوریت اکران آثار چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر در تالار سوره حوزه هنری برگزار می‌شود، حضور پیدا کرد، همراه با مردم فیلم سینمایی «اتاقک گلی» را در سانس دوم این روز تماشا کرد.

«اتاقک گلی» به تهیه‌کنندگی داوود صبوری و کارگردانی محمدعلی عسگری، روایتی از رشادت‌های اهالی یک روستای کردنشین در عملیات مرصاد علیه منافقین است که در سال ۶۷ و حین حمله منافقین به کشور پیش می‌رود.

شب سینمایی سوره، رویدادی با محوریت دورهمی فرهیختگان در حوزه هنری برای تماشای آثار سینمایی فجر است که با حضور مردم و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر هر ساله برگزار می‌شود. جعفر دهقان، حبیب والی نژاد، بهزاد بهزادپور، علی وزیریان، تاجبخش فنائیان، حسن کلامی، اکبر منصور فلاح، احمد مرادپور، ناصر سیفی، حمید شریفی آل هاشم و … از جمله هنرمندان حاضر در این محفل بودند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط

نظرات



آخین اخبار